AD Baltic - starptautiska auto daļu vairumtirgotāju grupa Baltijas
valstīs un Baltkrievijā . Misija būt par labāko partneri klientiem, darbiniekiem un piegādātājiem.
Aicinām pievienoties mūsu komandai mērķtiecīgu, profesionālu un izaicinājumiem atvērtu biroja administratoru (darbam uz noteiktu laiku)
Darba pienākumi:
• Lietvedības dokumentu izstrādāšana un noformēšana atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
• Ikdienas biroja darba nodrošināšana un organizēšana
ienākošo zvanu, e pastu un
korespondences apstrāde;
• Aktīva asistēšana uzņēmuma vadībai un atbalsta sniegšana kolēģiem ikdienas darba procesā;
• Kancelejas preču un saimniecības preču pasūtīšana biroja un noliktavas vajadzībām;
• Esošās klientu datu bāzes uzturēšana un jaunu klientu ievadīšana;
• Apmeklētāju sagaidīšana un viesu uzņemšana.
Prasības:
•Vēlama iepriekšējā darba pieredze sekretāra/ biroja vadītāja vai lietveža darbā;
•Iepriekšēja pieredze darbā ar Microsoft Dynamics Navision programmu tiks uzskatīta par
priekšrocību
•Teicamas komunikācijas un komandas darba prasmes;
•Obligātas prasmes darbā ar biroja tehniku un izcilas prasmes darbā ar datoru
• Ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas;
• Spēja precīzi un ātri veikt darbu, saskaņā ar uzņēmumā izstrādātiem standartiem;
• Iespēja uzsākt darbu tuvākajā laikā.
Mums ir svarīgi lai Tev būtu
•Analītiska domāšana
•Precizitāte , pozitīvisms, augsta atbildības sajūta
•Motivācija patstāvīgi pilnveidoties
Mēs piedāvājam:
•Darbu draudzīgā, profesionālā starptautiskā uzņēmumā;
•Personālās un profesionālās izaugsmes iespējas;
•Stabilu atalgojumu un visas sociālās garantijas no 900 līdz 1000 EUR bruto.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.