https://www.cvmarket.lv/276710

You've found an archived job ad

It's time to move on. There are new & better jobs waiting for you!

View new job ads
Joboffer number #276710

Customer support manager

CV Market´s client
Rīga
Job ad expired!

Darba sludinājuma numurs #276710

Klientu atbalsta menedžeris/-e

CV Market´s client
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Job ad expired!

Job Description

Role

Customer support manager

Team member of Export department.

 

Job Description:

Your will be responsible for dealing with inquiries, client offers, maintenance and execution of ongoing projects.

 

Key Responsibilities:

  • Maintain good working relationship with own client base to further grow business opportunities
  • Develop and manage client relationship for both confirmed and potential customers
  • Day-to-day communication with existing customersControl of sales offers in-timePreparation of reports and feedback regarding customer offers sentImplementation and control of running projects. Foreign projects contract documentation preparation
  • Monitor and report on activities and provide relevant management information
  • Carry out market research, competitor and customer surveys
  • Liaise and attend meetings with other company functions necessary to perform duties and aid business and organizational development


Requirements

Qualifications and requirements:

  • Excellent English language knowledge both oral and written
  • Excellent communication skills to interact successfully with management, internal departments, agencies and customers
  • Strong interpersonal and presentation skills
  • Able to adjust to fast changing business conditions and is always result oriented
  • Proficient PC skills (Word, Excel, PowerPoint)
  • Regular travel is anticipated


Company offers

  • An interesting and challenging work in new perspective company
  • Opportunity to gain international experience and professionally grow in competent team
  • Stability and motivating salary

 

Time of work    Office hours

Starting date    A.S.A.P.

Working time   Full-time work

Location          Riga

 

If you are interested in this job opportunity, please send your CV and Personal Letter.

 

Application deadline is 15.02.2021.

 

We thank all applicants for showing an interest, however only candidates under consideration will be contacted.


Darba apraksts

ALUKON aicinā pievienoties mūsu komandai klientu atbalsta menedžeri (darba vieta Rīgā).

 

Galvenie pienākumi

  • Uzturēt labas darba attiecības ar savu klientu loku, lai vēl vairāk palielinātu uzņēmējdarbības iespējas.
  • Izstrādāt un pārvaldīt klientu attiecības gan esošajiem, gan potenciālajiem klientiem.
  • Ikdienas saziņa ar esošajiem klientiem.
  • Pārdošanas piedāvājumu kontrole.
  • Ziņojumu un atsauksmju sagatavošana par nosūtītajiem klientu piedāvājumiem.
  • Aktuālo projektu īstenošana un kontrole.
  • Ārvalstu projektu līgumu dokumentācijas sagatavošana.
  • Uzraudzīt darbības un ziņot par tām, kā arī sniegt atbilstošu informāciju vadībai.
  • Veikt tirgus, konkurentu izpēti un klientu aptaujas.
  • Apmeklēt sapulces ar citiem komandas dalībniekiem, lai veiktu pienākumus, kā arī palīdzētu uzņēmējdarbības un organizācijas attīstībai.


Prasības kandidātiem

Kvalifikācija un prasības:

  • Teicamas angļu un krievu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski(Skandināvu valoda tiek uzskatīta par priekšrocību).
  • Lieliskas komunikācijas prasmes, lai veiksmīgi sadarbotos ar vadību, iekšējiem departamentiem, aģentiem un klientiem
  • Spēcīgas saskarsmes un prezentācijas prasmes.
  • Spēja pielāgoties ātri mainīgajiem uzņēmējdarbības apstākļiem un vienmēr orientēties uz rezultātu.
  • Prasmīgas datorprasmes (Word, Excel, PowerPoint).
  • Paredzēti regulāri ceļojumi.


Uzņēmums piedāvā

  • Interesantu un izaicinošu darbu jaunā perspektīvā uzņēmumā.
  • Iespēju gūt starptautisku pieredzi un profesionāli augt kompetentā komandā.
  • Stabilitāti un motivējošu algu.

 

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt sadaļā PIETEIKTIES.

Jau iepriekš pateicamies par pieteikumu, tomēr atbildēsim tikai tiem, kurus aicināsim uz otro atlases kārtu un interviju.


Darba sludinājuma numurs
#276710

Location:
Rīga
Job type:
full-time
Additional info:
employee
Salary: From 1000 €/m Before tax
Expiration date:
03 February 2021
Published:
21 January 2021

CV Market´s client

Alukon is a member of APS Holding - leading production group in Baltic in glass façade and window industry, based in Latvia. Alukon is main producer of glass constructions of aluminium providing deliveries and installation to customers in Latvia and across Europe. This is rapidly expanding organization with international clientele and objective to provide the best service in target countries and new markets.

View More

Informācija par darbu

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Alga: No 1000 €/mēn Pirms nodokļu nomaksas
Sludinājums publicēts līdz:
2021. gada 3. februāris
Ievadīts:
2021. gada 21. janvāris

CV Market´s client

Alukon is a member of APS Holding - leading production group in Baltic in glass façade and window industry, based in Latvia. Alukon is main producer of glass constructions of aluminium providing deliveries and installation to customers in Latvia and across Europe. This is rapidly expanding organization with international clientele and objective to provide the best service in target countries and new markets.

Skatīt visu

Tu piesakies uz:
Customer support manager
Vēlamies Tevi informēt, ka pieteikšanās uz šo vakanci notiek ārpus CVMarket.lv sistēmas. Lūdzu, uzmanīgi seko norādēm. Veiksmi!
Vēlamies Tevi informēt, ka pieteikšanās uz šo vakanci notiek ārpus CVMarket.lv sistēmas. Lūdzu, uzmanīgi seko norādēm. Veiksmi!