2023-04-13 14:47:21

Informācijas tehnoloģiju (IT) pakalpojumu pārvaldības procesu vadītājs/-a

CVMarket.lv klients
1052 - 1382 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu:
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas pakalpojumu vadītājs/-a (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku).

Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu administrēšanā, uzturēšanā, pilnveidošanā un attīstībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

 

Galvenie amata pienākumi:

  • koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā;
  • sniegt Būvniecības informācijas sistēmas (turpmāk - BIS) lietotājiem nepieciešamo atbalstu, apzināt un apkopot BIS lietotāju vajadzības;
  • sagatavot BIS pilnveidošanas un uzturēšanas darbu plānu, regulāri to aktualizēt un kontrolēt to izpildi;
  • izstrādāt apmācības plānu, organizēt BIS lietotāju apmācības un veikt to informēšanu par aktualitātēm;
  • organizēt BIS izmaiņu pieprasījumu izpildes procesu, veicot ietekmes novērtēšanu uz ārējiem normatīviem aktiem un sagatavot izmaiņu pieprasījumu uzdevumus;
  • koordinēt pakalpojumu īstenošanā iesaistīto personu un institūciju savstarpējo sadarbību un saskaņotu rīcību;
  • nodrošināt BIS un Biroja informācijas sistēmu drošības pārvaldību un uzraudzību.

 

Sagaidām, ka Tev ir:

  • otrā līmeņa augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās, vadībzinībās vai līdzvērtīgi;
  • vismaz divu gadu profesionālā pieredze projektu vai pakalpojumu vadībā, kas saistīti ar informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas procesu;
  • labas zināšanas par IT infrastruktūras uzturēšanu un informācijas sistēmu administrēšanu, konceptuālās un analītiskās spējas dažādu ar informācijas tehnoloģiju procesiem saistītu jautājumu risināšanā;
  • informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistītos normatīvo aktu un standartu pārzināšana;
  • teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī;
  • spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās;
  • prasme organizēt un vadīt sanāksmes;
  • teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas. 

 

Mēs piedāvājam:

  • stabilu, atbildīgu un interesantu darbu;
  • iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi;
  • profesionālus un pretimnākošus kolēģus;
  • sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas).

 

Aicinām Tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli, kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, ar norādi “Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam” līdz 2020. gada 22. oktobrim. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2020. gada 29. oktobrim.

 

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

  • pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi; 
  • iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.