SIA INTEKA ir uzņēmums ar 25 gadu pieredzi, vadošais tējas nozares un FMCG produktu izplatītājs Baltijā, kā arī eksportētājs uz Rietumeiropu. Uzņēmums ir daļa no GEMAGA GROUP.
Pienākumi:
- Sniegt administratīvo atbalstu Klientu apkalpošanas, Loģistikas un Iepirkumu nodaļām.
- Palīdzēt ar ienākošo un izejošo pasūtījumu dokumentāciju.
- Organizēt un koordinēt transporta pakalpojumu pasūtīšanu.
- Apkopt, sagatavot un noformēt dažādus dokumentus pēc nepieciešamības.
- Sazināties ar partneriem pa e-pastu un tālruni latviešu un angļu valodā.
- Aizvietot kolēģus viņu atvaļinājumu vai prombūtnes laikā.
Prasības kandidātiem
- Līdz 2 gadu pieredze līdzīgā administratīvā amatā.
- Labas komunikācijas prasmes, precizitāte, augsta atbildības sajūta un pozitīva attieksme.
- Pamata datorprasmes (MS Office); pieredze ar 1C programmu ir pluss, bet nav obligāta.
- Spēja pielāgoties dažādām situācijām un noturība pret emocionālo un stresu.
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Par Tevi:
- Vēlme mācīties un attīstīt jaunas prasmes.
- Spēja strādāt patstāvīgi un komandā.
- Gatavība uzņemties dažādus uzdevumus un pienākumus.
Uzņēmums piedāvā
- Dinamisku un atbalstošu darba vidi.
- Iespējas profesionālai izaugsmei un attīstībai.
- Visi nepieciešamie darbam rīki un resursi.
- Alga: 1.400 līdz 1.800 Bruto