2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas vadītājs/-a

CVMarket.lv klients
1900 - 2300 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Organizēt atbildībā esošās struktūrvienības (klientu apkalpošanas nodaļa un vairumtirdzniecības / mazumtirdzniecības veikali) efektīvu un veiksmīgu darba procesa gaitu.
  • Plānot, kontrolēt un analizēt struktūrvienības budžetu un finanšu rādītājus.
  • Izstrādāt vienotus augsta līmeņa klientu apkalpošanas servisa standartus uzņēmumā, nodrošināt to ieviešanu un funkcionēšanu ilgtermiņā.
  • Veikt, koordinēt un pārraudzīt ātra un kvalitatīva atbalsta sniegšanu esošajiem klientiem, tai skaitā sagatavot piedāvājumus, nodrošināt līgumsaistību izpildi.
  • Nodrošināt un kontrolēt preču krājumu plānošanu, pasūtīšanu, uzskaiti un atbilstošu uzglabāšanu veikala noliktavas telpās.
  • Nodrošināt veikalu darba procesu atbilstoši vislabākajai mazumtirdzniecības / vairumtirdzniecības praksei, visiem saistošajiem LR normatīvajiem aktiem un noteikumiem, uzņēmuma pamatvērtībām.
  • Plānot nepieciešamos personāla resursus, piedalīties atlases procesā, nodrošināt apmācības un darbinieku ilgtermiņa motivāciju.

Prasības kandidātiem

  • Iegūta prakstiskā darba pieredze tehniskās nozares klientu apkalpošanas servisa nodrošināšanā un komandas vadībā.
  • Izpratne par elektroiekārtām un/vai elektromateriāliem.
  • Tehniskā augstākā profesionālā izglītība var tikt uzskatīta kā priekšrocība.
  • Vēlama izpratne par mazumtirdzniecības vai/un vairumtirdzniecības darbības principiem.
  • Loģiskā domāšana,mērķtiecība, proaktivitāte, atbildības sajūta un mūsdienīga pieeja darba procesiem.

Uzņēmums piedāvā

  • Pastāvīgu darbu stabilā uzņēmumā.
  • Atsaucīgus un pozitīvus kolēģus.
  • Veselības apdrošināšanu.
  • Stabilu atalgojumu no 1900 - 2400 eiro bruto.
  • Bezmaksas autostāvvietu un velo novietni.
  • Darba laiku no 7.30 līdz 16.00.