SIA "Rīgas veselības centrs" aicina darbā klientu apkalpošanas vadītāju.
Pienākumi:
• Organizēt un nodrošināt kvalitatīvu klientu un pacientu apkalpošanu filiāļu reģistratūrās un Zvanu centrā.
• Novērtēt pašreizējos klientu un pacientu apkalpošanas procesus un veikt nepieciešamos uzlabojumus, lai pilnveidotu klientu attiecību vadību un apkalpošanas kultūru.
• Uzraudzīt korektu klientu un pacientu pierakstu un konsultāciju sniegšanu.
• Uzklausīt klientu un pacientu sūdzības un ierosinājumus, piedalīties problēmsituāciju risināšanā.
• Piedalīties uzņēmuma mārketinga pasākumos.
Prasības:
• Pieredze klientu apkalpošanas organizēšanā, vēlama veselības aprūpes jomā.
• Augstākā izglītība, vēlama veselības aprūpes jomā.
• Teicamas komunikācijas, argumentācijas un prezentācijas prasmes.
• Augsta stresa noturība un mērķtiecība.
• Spēja vadīt, veidot un motivēt komandas darbu.
• Teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām.
• Labas krievu un angļu valodas prasmes.
• B kategorijas autovadītāja apliecība.
Piedāvājam:
• Interesantu un dinamisku darbu;
• Profesionālu kolēģu komandu un draudzīgu kolektīvu;
• Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas;
• Veselības apdrošināšanu;
• Darba samaksu: no 1200,00 EUR līdz 1500,00 EUR (bruto).
Pieteikuma vēstuli un CV, kā arī izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi “Klientu apkalpošanas vadītājs”, lūdzam sūtīt līdz 2020. gada 5. novembrim.
Pieteikumā iekļautie dati tiks izmantoti tikai atlases vajadzībām. Informācija par amata pretendenta datu apstrādi pieejama šeit:
(http://rigasveseliba.lv/wp-content/uploads/2018/07/2018-07-20-Informacija-par-pretendenta-datu-apstradi.pdf).
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.