2023-04-13 14:47:21

Mārketinga speciālists/-e

CVMarket.lv klients
No 1965 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Uz klientu orientēta digitālā mārketinga aktivitāšu plāna un stratēģijas izstrāde un īstenošana.
  • E-pasta un SMS mārketinga saziņa ar iekšējām un ārējām klientu bāzēm.
  • Maksas digitālās reklāmas kampaņu vadīšana (Google, Bing, Yandex, Tripadvisor, Trivago, Kayak).
  • Sociālo mediju kampaņu vadīšana (Facebook, Instagram).
  • Jaunu kanālu meklēšana, lai sasniegtu klientus tiešsaistē.
  • Digitālā mārketinga kampaņu rezultātu efektivitātes novērtēšana un atskaišu veidošana. Tiešsaistes analīze (Google Analytics, Hotjar).
  • Sadarbība ar digitālajām aģentūrām un IT nodaļu mājaslapu izstrādē, veidojot biznesa prasību paraugu un UX.
  • Mājaslapas satura izveides nodrošināšana un pārvaldība, kā arī funkcionalitātes attīstīšana.
  • Klientu segmentēšana un īpašu digitālo mārketinga kampaņu izveide.
  • Jaunu risinājumu sagatavošana, testēšana un ieviešana, lai uzlabotu reklāmguvumus mājaslapā.
  • Mārketinga un e-komercijas tendenču un tirgus tendenču novērošana.
  • SEO uzlabošanas plāna izstrāde un uzlabošanas procesu koordinēšana Mogotel vietnēs.

Prasības kandidātiem

  • Vismaz 1 gada pieredze līdzīgā amatā mārketinga nodaļā vai aģentūrā.
  • Zināšanas par mārketinga instrumentiem, īpaši digitālā mārketinga jomā, piemēram, SEM / SEO, sociālie mediji, mobilās ierīces, e-pasts.
  • Zināšanas par tiešsaistes pārdošanas procesiem (e-komercija).
  • Ļoti labas Google Analytics zināšanas.
  • Labas MS Excel zināšanas (piemēram, darbības tabulās, funkcijās).
  • Labas MS Power Point zināšanas, kas ļauj izveidot prezentācijas.
  • HTML / CSS pamatzināšanas.
  • Google Tag Manager pamatzināšanas.
  • Teicamas latviešu un angļu valodas, labas krievu valodas prasmes (mutiski un rakstiski).
  • Lieliskas laika plānošanas spējas un prasme noteikt prioritātes.
  • Uz klientu vērsta domāšana un spēja sadarboties ar biznesa partneriem.
  • Spēja strādāt komandā un augsta atbildības sajūta pret veicamo darbu.
  • Attieksme pret rezultāta sasniegšanu atbilstoši uzņēmuma misijai un mērķiem.
  • Analītiska domāšana un spēja pievērst uzmanību detaļām.
  • Vēlme mācīties un gūt padziļinātas zināšanas.
  • Spēja skaidri formulēt prasības un novērtēt to izpildi.

 

  • Experience at a similar position in the marketing or agency department for a minimum of one year;
  • Knowledge of marketing tools, especially in the area of digital marketing, e.g. SEM / SEO, social media, mobile, e-mailing;
  • Knowledge of the mechanisms governing on-line sales processes (e-commerce);
  • Very good knowledge of the Google Analytics;
  • Good knowledge of MS Excel (e.g., actions on tables, functions);
  • Good knowledge of MS Power Point allowing you to create simple reports;
  • Basic knowledge of HTML / CSS;
  • Knowledge of Google Tag Manager.
  • Excellent Latvian and English, good Russian skills (written and spoken);
  • Excellent time management and the ability to set priorities;
  • A customer-focused mindset with the ability to build relationships with business partners;
  • Ability to work in a team and responsibility for own actions;
  • An attitude towards achieving the result in accordance with the company's mission and goals;
  • The ability to think analytically at a high level;
  • Willingness to deepen knowledge and attention to details;
  • The ability to clearly formulate requirements and evaluate their implementation.

Uzņēmums piedāvā

  • Atalgojums no 1965,- EUR bruto.
  • Sociālās garantijas.
  • Veselības apdrošināšana.
  • Izaugsmes iespējas.