2023-04-13 14:47:21

Pamatdarbības atbalsta struktūrvienības vadītājs(-a) / direktors(-e)

CVMarket.lv klients
No 2100 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Izsludina atklātu konkursu uz Inženiertehniskās un saimniecības nodaļas vadītāja amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku), pieteikšanās termiņš 2020. gada 23. novembris.

 

Amata mērķis:

Nodrošināt Rīgas 1. slimnīcas (turpmāk – Slimnīca) ēku, telpu apsaimiekošanu, inženiertehnisko komunikāciju un sistēmu uzturēšanu, materiāli tehnisko resursu iegādi, autotransporta uzturēšanu, ekspluatāciju un pārvadājumu veikšanu, Slimnīcas administrācijas telpu un teritorijas uzkopšanu un atkritumu apsaimniekošanu, Slimnīcas fiziskās drošības darbību, kā arī būvdarbu norises Slimnīcas pārraudzību.

 

Galvenie amata pienākumi:

  • Vadīt Inženiertehniskās un saimniecības nodaļas (turpmāk – nodaļas) funkciju izpildi atbilstoši Slimnīcas un LR normatīvo aktu prasībām, t.sk. plānot, analizēt nodaļas darbu un tās efektivitāti, sniegt priekšlikumus un ierosinājumus Slimnīcas valdei nodaļas darba optimizācijai un efektivitātes paaugstināšanai.
  • Sekot darba un elektrodrošības prasību ievērošanai, kas attiecās uz nodaļas funkciju izpildi.
  • Sekot līgumu saistību savlaicīgai un kvalitatīvai izpildei savas kompetences ietvaros, savlaicīgi ierosināt nepieciešamas izmaiņas vai iepirkuma procesus.
  • Nodrošināt ēku, telpu, inženiertehnisko komunikāciju un sistēmu (t.sk. ventilācijas, kondicionēšanas, signalizācijas, māsu izsaukumu, energoapgādes u.c.) nepārtrauktu un drošu ekspluatāciju atbilstoši Slimnīcas un LR normatīvo aktu prasībām, t.sk.:

*nodrošināt regulāru ēku, telpu, inženiertehnisko komunikāciju un sistēmu apsekošanu, lai nodrošinātu risku apzināšanu, kuriem var tikt pakļauti pacienti, personāls un apmeklētāji, kā arī lai plānot pasākumus pastāvīgai risku mazināšanai un vides drošības pilnveidošanai;

*nodrošināt nepieciešamo remontdarbu veikšanu;

* nodrošināt remontu plānu, tehnisko uzdevumu, izdevumu tāmju u.c. ar remontdarbiem saistītās dokumentācijas (darbiem, kurus apmaksā no Slimnīcas finanšu resursiem) izstrādāšanu;

*sadarbībā ar atbildīgo personu ugunsdrošībā nodrošināt Slimnīcas un LR normatīvo aktu prasību izpildi ugunsdrošības jomā;

*nodrošināt vides aizsardzības prasību ievērošanu Slimnīcā atkritumu apsaimniekošanas un ozona slāni noārdošo vielu jomās, nodrošināt bīstamo vielu uzskaiti, to drošu pārvietošanu, glabāšanu, lietošanu, marķēšanu, t.sk. izstrādāt nepieciešamo dokumentāciju, sagatavot un iesniegt nepieciešamus dokumentus Valsts vides dienestam vai citām ārējām institūcijām atbilstoši Slimnīcas un LR normatīvo aktu prasībām.

 

Prasības pretendentiem/-ēm:

  • Augstākā izglītība (5.kvalifikācijas līmenis).
  • Vēlama papildizglītība ugunsdrošībā.
  • Darba pieredze vadošā amatā vismaz 3 gadi pēdējo 10 gadu laikā (ar padotajiem darbiniekiem);
  • Vēlama darba pieredze šādā jomā: apsaimniekošana, inženiertehnisko komunikāciju un sistēmu uzturēšana, materiāli tehnisko resursu iegāde, autotransporta uzturēšana, ekspluatācija un pārvadājumu veikšana, telpu un teritorijas uzkopšana, atkritumu apsaimniekošana, institūcijas fiziskās drošības nodrošināšana, institūcijas būvdarbu norises nodrošināšana.
  • Zināšanas un prasmes apsaimniekošanas, inženiertehniskajā jomā, t.sk. zināt ēku, telpu, inženiertehnisko komunikāciju tīklu un sistēmu ekspluatācijas principus; zināšanas par fiziskās drošības pamatprincipiem;
  • Prast orientēties LR normatīvo aktu prasībās un vadlīnijās noteiktās atbildības jomās.
  • Valsts valodas prasme augstākajā līmenī (C līmeņa 1. pakāpe), ja izglītība nav iegūta valsts valodā.
  • Svešvalodu prasmes: krievu valoda – labā līmenī (spēja lasīt un izprast ar amata pienākumu veikšanu saistīto informāciju un sarunvalodas pamatzināšanas), angļu valodas prasmes (spēja lasīt un izprast ar amata pienākumu veikšanu saistīto tehnisko informāciju);
  • Datorprasmes ikdienas lietotāja līmenī (Word, Excel, PowerPoint), kā arī spēja ātri apgūt speciālās informāciju sistēmas;
  • Spēja pastāvīgi un racionāli plānot un organizēt savu darbu, ievērojot noteiktos darbu izpildes termiņus;
  • Spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā;
  • Spēja plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt padotībā esošo darbinieku darbu.


Piedāvājam:

  • Veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst.8.00-16.30, ar spēju ātri reaģēt ārkārtas situāciju novēršanas organizēšanai;
  • Vērtīgu pieredzi dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē;
  • Profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
  • Mēnešalgu Eur 2100 (bruto), sociālās garantijas.


Informējam, ka personāla atlases konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

1. kārtā notiks pretendentu iesniegtajos dokumentos sniegtās informācijas atbilstības izvērtēšana amatam noteiktajām prasībām, kā ietvaros prioritāte virzīšanai nākošajā kārtā būs tiem pretendentiem, kuriem ir pieredze vairākās uzskaitītās amata darbības jomās.

2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz klātienes uzdevumu izpildi, kā ietvaros tiks vērtētas pretendenta zināšanas un prasmes darbības jomās, kas noteiktas vakantajam amatam.

3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.

 

Saziņa ar pretendentiem konkursa ietvaros.

Pēc konkursa 1. kārtas vienas nedēļas laikā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai!

Pēc konkursa 2. kārtas vienas nedēļas laikā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 3.kārtai!

Pēc konkursa 3. kārtas informēsim visus pretendentus uz norādīto e-pasta adresi par konkursa noslēgumu; savukārt ar pretendentu, kurš tiks virzīts amatam, sazināsimies telefoniski.

 

Lai piedalītos konkursā, lūdzam nosūtīt Jūsu pieteikuma vēstuli, kurā aprakstīta Jūsu darba pieredze, zināšanas un prasmes, kas ir atbilstošas vakantā amata noteiktajām prasībām, un savu CV ar norādi “ISN vadītājs” līdz  2020. gada 23. novembrim.