2023-04-13 14:47:21

Apdrošināšanas brokeris/-e vai brokera asistents/-e

CVMarket.lv klients
650 - 900 €/mēn. Neto

Darba apraksts

Vakance: apdrošināšanas brokeris/-e vai brokera asistents/-e

 

Apdrošināšanas brokeru aģentūra ROOT aicina savā komandā enerģisku un mērķtiecīgu apdrošināšanas brokeri vai brokera asistentu/-i, kas vēlas un var sasniegt rezultātus. Jau kopš 2005. gada ROOT sniedz plaša spektra apdrošināšanas pakalpojumus Latvijā, bet nākotnes attīstības plāni ietver paplašināšanos Baltijas mērogā: tavapolise.lv.

Šobrīd apdrošināšanas aģentu komandā strādā vairāki pieredzes bagāti un kompetenti sertificētie brokeri, kuru komandai aicināts pievienoties nozarē zinošs kolēģis – atbildīgs, komunikabls, precīzs un uz efektivitāti vērsts apdrošināšanas brokeris vai tā asistents.

 

Galvenie pienākumi:

  • Klientu datu apstrāde, tostarp, kontaktinformācija (grāmatvedības programma “Ozols”);
  • Rēķinu izrakstīšana (grāmatvedības programma “Ozols”);
  • Piedāvājumu sagatavošana (apdrošinātāju sistēmas, e-pasti, kopsavilkuma izveidošana);
  • Polišu atjaunošana (apdrošinātāju sistēmas, e-pasti, kopsavilkuma izveidošana);
  • Darbs ar debitoriem;
  • Atskaišu sagatavošana klientiem, brokeriem, uzņēmuma vadībai;
  • Klientu servisa nodrošināšana un regulāra saziņa.

Prasības kandidātiem

  • biznesa partnerības prasmes, spēja veidot patstāvīgas un ilgstošas attiecības ar klientiem un partneriem;
  • vismaz trīs gadu darba pieredze apdrošināšanas jomā, sapratne par apdrošināšanas produktiem un noteikumiem;
  • pieredze darbā ar grāmatvedības programmām, apdrošinātāju sistēmām, spēja apstrādāt lielu informācijas apjomu;
  • teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas;
  • augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība;
  • precizitāte, augsta atbildības sajūta, analītiska domāšana un prasme patstāvīgi risināt problēmjautājumus;
  • teicamas saskarsmes un argumentācijas prasmes;
  • vidēja līmeņa vai padziļinātas datorprasmes ar izcilām praktiskām zināšanām un iemaņām, izmantojot dažādas MS Office lietojumprogrammas, tostarp Word, Excel un Powerpoint;
  • laba stresa noturība dinamiskos darba apstākļos;
  • spēja plānot savu darbu un sasniegt izvirzītos mērķus.

Uzņēmums piedāvā

  • stabilu, uz izaugsmi un sasniegumiem vērstu darba vidi;
  • atbildīgu, dinamisku darbu draudzīgā un profesionālā komandā;
  • iespēju strādāt attālināt;
  • atbilstošo atalgojumu no 650 līdz 900 EUR neto atkarībā no kompetencēm;
  • iespēju attīstīt uzņēmumu, realizējot savas ieceres;
  • darbam nepieciešamos resursus.

 

Vakancei aicināti pieteikties tikai tie pretendenti, kas atbilst pilnīgi visiem nosacījumiem!

Uzņēmums pateicas visiem pretendentiem par pieteikumiem, bet aicina ņemt vērā, ka par rezultātiem tiks informēti tikai uz darba interviju uzaicinātie kandidāti.

Pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī atlases konkursa norisei.