2023-04-13 14:47:21

Pakalpojumu kvalitātes speciālists/-e

CVMarket.lv klients
1150 - 1437 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Uzturēt un pilnveidot Sabiedrības klientu apkalpošanas standartu, uzturēt atgriezenisko saiti ar klientiem – vērtēt apmierinātību, apzināt klientu vajadzības.
  • Izstrādāt sadarbībā ar procesu īpašniekiem priekšlikumus Sabiedrības procesu efektīvai norisei, ar mērķi veicināt vienotu un saskaņotu rīcību kvalitatīva klientu servisa nodrošināšanai.
  • Izstrādāt un pilnveidot Klientu apkalpošanas funkcijas nodrošināšanai nepieciešamās  procedūras, instrukcijas, metodiskos ieteikumus un norādījumus.
  • Attīstīt klientu apkalpošanas sistēmas, darbojoties kā starpposmam starp “biznesu” un IT.
  • Izstrādāt vienotus standartus dokumentu izstrādei un noformēšanai. Izstrādāt un uzturēt tipveida dokumentu paraugu datu bāzi.
  • Uzturēt zināšanu/informācijas datubāzi.
  • Piedalīties klientu apkalpošanas kvalitātes audita procesos.

 

Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība kvalitātes vadības vai ekonomikas jomā. Par priekšrocību uzskatīsim kvalitātes vadītāja profesionālo kvalifikāciju apliecinošu sertifikātu.
  • Pieredze kvalitātes vadības sistēmas izstrādē un ieviešanā vismaz 3 gadi. Par priekšrocību uzskatīsim pieredzi lielā ražošanas uzņēmumā.
  • Augsta atbildības sajūta, precizitāte un orientācija uz darba izpildes rezultātu.
  • Ļoti labas komunikācijas un sadarbības spējas.
  • Spēja produktīvi strādāt saspringtās situācijās un kontrolēt emocijas, risinot strīdīgus jautājumus.
  • Labas iemaņas darbā ar datoru un informācijas tehnoloģiju sistēmām.
  • Prasme strādāt individuāli un komandā.

Uzņēmums piedāvā

  • Profesionālu darbinieku kolektīvu uz rezultātu orientētā uzņēmumā.
  • Profesionālās attīstības un izaugsmes iespējas.
  • Mūsdienīgus darba apstākļus.
  • Motivējošu atalgojumu un sociālās garantijas.