
Darba sludinājuma numurs
#210576
Tehniskā atbalsta dienesta darbinieks/-ce
CVMarket.lv klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!
Darba apraksts
- Pirmā līmeņa tehniskā atbalsta sniegšana uzņēmuma klientiem.
- Konsultēt uzņēmuma klientus par tehniskajiem jautājumiem telefoniski un pa elektronisko pastu.
- Uzraudzīt zvanu risinājumu ciklu, regulāri precizēt un uzturēt aktuālu pieteikuma informāciju.
- Noteikt klienta pieteikto problēmu cēloni, sniegt konsultāciju par iespējamajiem risinājumiem.
- Ienākošo un izejošo zvanu apstrāde pa tālruni.
Prasības kandidātiem
- Vismaz vidējā izglītība, vēlams IT jomā vai IT pieredze.
- Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas.
- Vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā.
- Vēlme un spēja ātri apmācīties.
- Labās komunikācijas prasmes.
- Atbildība, uzmanība, precizitāte.
- Spēja strādāt komandā.
- Vēlama Microsoft Windows operētājsistēmas pārzināšana lietotāja līmenī.
- Labas datortīklu zināšanas tiks uzskatīti par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā
- Apmācības un izaugsmes iespējas.
- Draudzīgu un izpalīdzīgu kolektīvu.
- Mūsdienīgus darba apstākļus.
- Unikālu iespēju studentam, praktiski pielietot iegūtās zināšanas, kas atvieglos studijas.
- Sociālas garantijas.
- Veselības apdrošināšanu.
- Bezmaksas interneta pieslēguma iespējas.
- Bruto atalgojums no 4,60 Eur (stundā) / 780 Eur (mēnesī).* *Atalgojums tiek noteikts, ņemot vērā kompetenču atbilstību prasībām, pieredzi, zināšanas u.c.
Piesakoties vakancei, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei un izmantošanai šajā personāla atlases procesā.
Darba sludinājuma numurs
#210576