2023-04-13 14:47:21

Klientu atbalsta speciālists/-e

CVMarket.lv klients

Darba apraksts

Pienākumi Tev kā jaunajam mūsu kolēģim būs rūpēties par to, lai klienti ir laimīgi, atrodot pareizos risinājumus un ieteikumus rīkoties lietojot Scoro.
Sniegt atbalstu Scoro ieviešanas komandai (darbs ar Excel un pavisam nedaudz ar HTML).
Nepieciešamības gadījumā palīdzēt pārdošanas komandai dažādos organizatoriskos darbos.
Rūpēties par pieticīgajām biroja ikdienas vajadzībām.

Prasības kandidātiem

• Vēlme saprast klientu vajadzības, empātija
• Spēja radoši domāt, lai varētu atrast labākos risinājumus sarežģītām situācijām
• Labas latviešu valodas zināšanas gan sarunājoties gan rakstot.
• Labas angļu valodas zināšanas (uzņēmuma iekšējās komunikācijas valoda)
• Interese par IT un tehnoloģijām
• Spējai patstāvīgi organizēt un plānot laiku
• Vēlme mācīties un apgūt jaunas noderīgas lietas un nebaidīties no izaicinājumiem.

Uzskatīsim par priekšrocību, ja būs arī (neobligāti):
• Iepriekšējā pieredze klientu atbalstā
• Labas krievu valodas zināšanas
• Drosme uzstāties cilvēku priekšā - veikt apmācības cilvēkiem par sistēmas lietošanu
• Pamata zināšanas par HTML
• Labas iemaņas darbā MS Office

Uzņēmums piedāvā

• Reālas izaugsmes iepējas gada laikā • Lielisku, draudzīgu un starptautisku kolektīvu • Konkurētspējīgu attalgojumu • Profesionālu darba vidi ar augsti motivētiem kolēģiem • Lielisku risinājumu Scoro, kuru iemīlēsi jau pirmajā nedēļā • Biroju Rīgas centrā un apmaksātu sabiedrisko transportu pilsētā Lūdzu, atsūti man savu CV un īsu motivācijas vēstuli kādēļ tieši Tu esi īstais kandidāts uz elvita@scoro.com un aptuveni nedēļas laikā došu ziņu par nākamajiem soļiem.