• Aktīva jaunu klientu piesaiste.
• Darbs klientu apkalpošanas un konsultēšanas centrā.
• Iesniegumu noformēšana un pieņemšana.
• Atskaišu sagatavošana.
Prasības kandidātiem
• Vidējā, augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība (var būt nepilna laika students).
• Vēlama pieredze klientu apkalpošanā.
• Komunikabilitāte, labas saskarsmes spējas.
• Latviešu un krievu valodas zināšanas.
• Iemaņas darbā ar datoru, MS Excel.
• Precizitāte, godīgums un augsta atbildības sajūta.
Uzņēmums piedāvā
• Iespēju apgūt jaunas zināšanas par pensiju fondiem un pieredzi darbā ar klientiem.
• Darbam nepieciešamās apmācības.
• Motivējošu atalgojumu.
• Elastīgu darba grafiku, kuru var apvienot ar pamatdarbu.
Gaidīsim Jūsu CV un pieteikumu ar norādi "Klientu apkalpošanas speciālists/e Dobelē".
Ar piemērotākajiem kandidātiem sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.