Ienākošo klientu zvanu un e-pastu apkalpošana un atbilžu sniegšana uz tiem.
Klientu konsultēšana par interneta veikala 220Lv precēm.
Uzņēmuma preču pārdošana pa tālruni (ienākošie zvani).
Informācijas nodošana klientam vai problēmsituāciju risināšana (izejošie zvani).
Informācijas un produktu/procedūru pārzināšana.
Informācijas uzskaite uzņēmuma klientu vadības sistēma ( CRM).
Prasības kandidātiem
Ienākošo klientu zvanu un e-pastu apkalpošana un atbilžu sniegšana uz tiem.
Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas.
Enerģija un vēlme būt labākajam.
Teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas.
Spēju orientēties lielā informācijas daudzumā.
Precizitāte, augsta atbildības sajūta un iniciatīva.
Labas datorprasmes (MS Office, Internet Explorer).
Pieredze klientu apkalpošanā pa tālruni tiks uzskatīta par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā
Interesantu un dinamisku darbu strauji augošā un stabilā uzņēmumā.
Labus darba apstākļus.
Iespēju augt un attīstīties kopā ar vienu no vadošiem uzņēmumiem e-komercijas jomā.
Darbu draudzīgā, jaukā komandā un ērtā darba vidē.
Darba laiks - pilna slodze.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuru CV tiks izvirzīti uz nākamo atlases kārtu.
Atsaucoties uz darba sludinājumu un iesniedzot savu CV un (vai) motivācijas vēstuli, Jūs uzticat savus personas datus SIA "Pigu Latvia". Ar informāciju par to, kādus kandidātu uz brīvajām darbavietām personas datus mēs vācam un apstrādājam, kādiem mērķiem tos izmantojam, cik ilgi glabājam un ar citu ar kandidātu personas datu apstrādi saistītu informāciju varat iepazīties https://220.lv/lv/t/datu-aizsardziba-kandidatiem
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.