https://www.cvmarket.lv/205669

Šis sludinājums vairs nav aktīvs.

Taču mums Tev ir tūkstošiem citu jaunu vakanču!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #205669
Intervija notiks attālināti

Administrācijas Speciālists/-e Iepirkumu Departamentā

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Intervija notiks attālināti

Atrašanās vieta: Rīga
Darba amata apraksts: pilna slodze
Papildus informācija: pastāvīgs darbinieks

Alga: 1200 - 1350 €/mēn Pirms nodokļu nomaksas
Ievadīts: 2020. gada 1. aprīlis
Sludinājums publicēts līdz:2020. gada 24. aprīlis

Darba apraksts


  • Koordinēt dokumentācijas plūsmu iepirkumu nodaļā.

  • Pārvaldīt datus un ievadīt tos iekšējās sistēmās.

  • Atjaunināt sistēmu, ņemot vērā reklāmas aktivitātes.

  • Kontrolēt un arhivēt piegādātāju līgumus un dokumentāciju.

  • Uzturēt komunikāciju ar citiem uzņēmuma departamentiem.

  • Sagatavot regulārus pārskatus un ziņojumus par datu izmaiņām.

  • Ieviest standartus atbilstoši starptautiskajām un nacionālajām prasībām.


Prasības kandidātiem


  • Augstākā izglītība vai pēdējo kursu students.

  • Teicamas latviešu, angļu valodas zināšanas un vismaz vācu valodas pamata zināšanas.

  • Spēja pievērst uzmanību detaļām un izteikta atbildības sajūta.

  • Komandas spēlētājs ar stiprām komunikācijas prasmēm un spēju strādāt dinamiskā darba vidē.

  • Darbu kvalitātes nodrošināšana, strādājot dinamiskā vidē.

  • Spēcīgas pētnieciskās un analītiskās prasmes, kā arī rūpes par kvalitāti.

  • Teicamas MS-Office lietošanas prasmes.

  • Gatavība doties apmācībās uz ārzemēm līdz 6 mēnešiem.


Uzņēmums piedāvā

Tu tiksi labi atalgots par darbu Lidl, kā arī saņemsi veselības apdrošināšanu. Ne tikai būsi daļa no stabila, augoša biznesa, bet mēs nodrošināsim kvalitatīvas apmācības un izaugsmes iespējas, ja vēlēsies attīstīt savu karjeru pie mums. Mēs nodrošināsim draudzīgu darba vidi un modernu darbam nepieciešamo aprīkojumu. Pievienojies “Lidl” komandai un kļūsti par daļu no vienreizējā stāsta Latvijā!


Esi ieinteresēts? Spied “Pieteikties”. Gaidīsim Tavu CV ANGĻU valodā!


Domājot par drošību un piesardzību, kā sociāli atbildīgs uzņēmums, COVID-19 situācijas dēļ esam izlēmuši neveikt klātienes intervijas. Taču mēs vēlamies ar Tevi iepazīties - tādēļ personāla atlasē izmantojam digitālus risinājumus. Darbinieku atlase un sarunas ar kandidātiem norit attālināti, izmantojot telefonintervijas un video interviju iespējas.


Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".


Darba sludinājuma numurs
#205669

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Alga: 1200 - 1350 €/mēn Pirms nodokļu nomaksas
Sludinājums publicēts līdz:
2020. gada 24. aprīlis
Ievadīts:
2020. gada 1. aprīlis

CV MARKET klients

Mēs esam stabila, veiksmīga un strauji augoša starptautiska mazumtirdzniecības veikalu ķēde ar Vācijas izcelsmi. Jau vairāk nekā 40 gadus Lidl turpina paplašināties visā Eiropā. Šobrīd Lidl ar 10 800 veikaliem un 160 loģistikas centriem darbojas 32 valstīs, nodrošinot darba vietas ap 287 000 cilvēku un piedāvājot augstākās kvalitātes pārtikas un nepārtikas produktus par iespējami zemākajām cenām. Šobrīd Lidl fokusējas uz loģistikas centra un veikalu attīstību, lai ar iedvesmu ienāktu Latvijas tirgū.

Lai Lidl būtu veiksmīgs, mums ir vajadzīgi cilvēki kā Tu. Mums ir atvērtas vakances. Vēlies pārmaiņas vai iespēju uzsākt karjeru augošā, veiksmīgā starptautiskā uzņēmumā? Kļūsti par daļu no Lidl Latvija komandas ‒ piesakies jau šodien!

Seko līdzi mūsu aktuālām vakancēm un jaunumiem:
- Lidl karjeras lapā: www.karjera.lidl.lv
- LinkedIn: www.linkedin.com/company/lidl-latvija

Skatīt visu

You are applying to:
Administrācijas Speciālists/-e Iepirkumu Departamentā
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
We wanted to inform you that Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!