Atbildēt uz telefona zvaniem, sniedzot izsmeļošu informāciju par viesnīcas pakalpojumiem.
Sastādīt rēķinus, pieņemt maksājumus.
Nodrošināt viesnīcas standartiem atbilstošu augstu apkalpošanas līmeni.
Darbs arī nakts maiņās.
Prasības kandidātiem
Ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas. Papildus valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība, vēlams tūrisma nozarē.
Darba pieredze viesu apkalpošanas jomā tiks uzskatītas par priekšrocību.
Labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku. Zināšanas Fidelio programmu tiks uzskatītas par priekšrocību.
Spēja strādāt precīzi un augsta atbildības sajūta.
Pozitīva attieksme un vēlme strādāt komandā.
Uzņēmums piedāvā
Interesants un atbildīgs darbs dinamiskā vidē.
Lieliskas profesionālās attīstības.
Pozitīvi, draudzīgi un atsaucīgi kolēģi.
Stabils atalgojums.
Elastīgs darba grafiks.
Stabils, drošs darbs un sociālās garantijas.
Karjeras izaugsmes iespējas.
Veselības apdrošināšanas polise (pēc 1 uzņēmumā nostrādāta gada).
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.