2023-04-13 14:47:21

Administrators/-e

CVMarket.lv klients
800 - 1100 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Koordinēt dokumentu apriti.
  • Datu pārvaldība.
  • Darba dokumentu strukturēšana.
  • Gatavot regulāras atskaites un analizēt izmaiņas.
  • Darbs ar ISO standartiem.

Prasības kandidātiem

  • Darba pieredze lietvedībā.
  • Teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Excel, Word) un biroja tehniku.
  • Teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas (gan rakstiski, gan mutiski). Vēlamas arī krievu valodas zināšanas.
  • Izpratne un pamatzināšanas par dokumentu aprites procesiem.
  • Vēlams ar pieredzi darbā ar ISO standartiem: 9001 / 14001 / 45001.
  • Neatlaidība un spēja patstāvīgi organizēt savu darbu.
  • Patika strādāt ar dokumentiem, uzturēt kārtību, sniegt atbalstu kolēģiem.

Uzņēmums piedāvā

  • Uzņēmums piedāvā darbu birojā Ventspils pilsētas centrā.
  • Jums tiks labi apmaksāts Jūsu darbs un visas izmaksas kas saistītas ar to, kā arī Jūs saņemsiet privātu veselības apdrošināšanu un kvalitatīvas apmācības iespējas.
  • Jūs būsiet daļa no droša, augoša biznesa.
  • Mēs piedāvājam draudzīgu darba vidi un uzticamu komandu.

 

Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".