https://www.cvmarket.lv/180500

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #180500

Asistents/-e

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

  • Darbs ar klientiem.
  • - Pasūtījumu noformēšana.
  • Dalība dažādos projektos.
  • Asistēšana semināros un pasākumos.
  • Informācijas izvietošana sociālajos tīklos, mājas lapās.
  • Nodrošināt vienotu dokumentu apriti uzņēmumā.
  • Saņemt, reģistrēt un nodot informāciju atbildīgajām personām.


Prasības kandidātiem

  • Teicamas latviešu, labas krievu valodas zināšanas (angļu valoda tiks uzskatīta kā priekšrocība).
  • Labas saskarsmes spējas.
  • Augsta atbildības sajūta, spēja ātri un precīzi rīkoties stresa situācijā.
  • Spēja ātri mācīties.
  • Labas iemaņas darbam ar datoru.
  • Pieredze operatora, menedžera vai palīga amatā.


Uzņēmums piedāvā

  • Konkurētspējīgu atalgojumu.
  • Sociālās garantijas.
  • Darbu kompānijā ar 20 gadu pieredzi.
  • Jaunas zināšanas.
  • Izaugsmes iespējas.
  • Piedalīties uzņēmuma projektu virzīšanā.
  • Draudzīgus kolēģus.

Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".


Darba sludinājuma numurs
#180500

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2018. gada 14. februāris
Ievadīts:
2018. gada 16. janvāris

CV MARKET klients

20 gadu pieredze reklāmas materiālu pārdošanā, piedāvājot reklāmas ražotājiem vislabāko un visdaudzveidīgāko materiālu sortimentu: plastikāti, pašlīmējošās plēves, reklāmas stendi un to ražošana.
Materiālu griešanas pakalpojumi – plastikāti, kartons, gumija.

Skatīt visu

You are applying to:
Asistents/-e
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!