Rūpēties par lietišķo korespondenci, ienākošiem un izejošiem telefona zvaniem.
Laipni sagaidīt klientus.
Nodrošināt birojā pozitīvu un radošu atmosfēru.
Sagatavot nepieciešamo dokumentāciju, sniegt informatīvo atbalstu klientiem, partneriem un darba kolēģiem.
Strādāt ar iekšējo CRM un uzdevumu sistēmām, kā arī ar uzņēmumā pielietojamām datorprogrammām.
Aizvietot kolēģus viņu prombūtnes laikā.
Ar atbildību izpildīt uzticētos pienākumus.
Prasības kandidātiem
Izcilas saskarsmes prasmes, precizitāte, labas lietvedības un datorprasmes.
Pozitīva attieksme pret dzīvi, vēlme mācīties un pilnveidot sevi.
Pieredze biroja darbā un darbā ar klientiem.
Labas latviešu, krievu, angļu valodas prasmes. Labas franču valodas zināšanas. Arī citu valodu (spāņu, vācu) prasme tiks uzskatīta par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā
Darba apmaksu ne zemāku par vidējo.
Draudzīgu kolektīvu.
Iespēju attīstīties kopā ar kompāniju.
Kolēģu atbalstu darba procesā.
Darba režīms: pilna darba diena.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".
Jautājumi un atbildes
Kā uzdot jautājumu?
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
Nosūti draugam
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.