Darba apraksts
Ikdienas pienākumi:
Klientu uzņemšana un apkalpošana.
Ienākošās un izejošās korespondences aprites nodrošināšana.
Atbildēšana uz ienākošajiem telefona zvaniem un e-pastiem.
Dokumentu sagatavošana atbilstoši LR likumdošanai (rīkojumi, pilnvaras, vēstules, izziņas, darba līgumi).
Ienākošo rēķinu reģistrēšana un nodošana vadībai apstiprināšanai/apmaksai.
Personāla dokumentu aprites nodrošināšana atbilstoši personāla lietvedības noteikumiem.
Izejošās dokumentācijas koordinēšana un nodošana pasta nodaļā.
Rūpēties par kārtību biroja telpās un kancelejas preču pasūtīšana.
Atbalsta sniegšana darba kolēģiem ikdienas darbos.
Prasības kandidātiem
Mēs sagaidām:
Darba pieredze līdzīgā amatā vismaz 1 gads, vēlamas zināšanas personāla vadības jomā.
Latviešu, krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas.
Prasme strādāt ar biroja tehniku un labas MS Office zināšanas (Word, Excel, Outlook).
Spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu.
Labas komunikācijas prasmes, vēlmi palīdzēt un strādāt komandā.
Uzņēmums piedāvā
Pie mums tu iegūsi:
Darba pieredzi vienā no lielākajiem 3PL Latvijā loģistikas uzņēmumiem.
Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
Apmācības pirms darba uzsākšanas.
Pārrunas notiks pēc rakstisku CV izskatīšanas.
AS Via 3L Latvia, Noliktavu iela 11,
Dreiliņi, Stopiņu novads, LV-2130
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".