
Darba sludinājuma numurs
#1573174
Biznesa kontrolieris/-e
CVMarket.lv klients
Liepāja
Saite ir nokopēta starpliktuvē
Darba sludinājuma termiņš beidzies!
Darba apraksts
- Pēcpārdošanas servisa nodaļas finanšu darbības ikmēneša uzraudzība (ieskaitot salīdzinošo novērtēšanu).
- Ikmēneša finanšu un KPI pārskata sanāksmju vadīšanu kopā ar holdinga nozaru vadītājiem un viceprezidentu.
- Veikt izvēlētās uzlabošanas darbības ciešā sadarbībā ar Finanšu nodaļu, Microsoft Dynamics AX komandu un Pēcpārdošanas servisa nodaļu.
- Rezerves daļu kontrole (krājumi, minimālie/maksimālie krājumu līmeņi, rezerves krājumu kontrole utt.) Eiropā un ASV.
- Pēcpārdošanas servisa KPI informācijas datu uzturēšanu un izstrāde.
- Pēcpārdošanas informācijas izvietošana servisa nodaļās un pakalpojumu vadītāju/direktoru un vietējo servisa komandu apmācība šīs informācijas interpretācijā un lietošanā.
- Nodrošināt optimālu rezerves daļu cenu noteikšanu visās Caljan struktūrvienībās.
- Ieviest cenu korekcijas rezerves daļām Microsoft Dynamics AX sistēmā.
- Daļēji piedalīties Pēcpārdošanas servisa vadības sanāksmēs un stratēģijas izstrādē.
- Vadīt ar finansēm saistīto darbību izpildes kontroli.
- Risināt dažādu nestandarta jautājumus Pēcpārdošanas servisa nodaļā, kas saistīts ar finanšu analīzi.
- Rentabilitātes uzraudzība pār klientu galvenajiem pasūtījumiem Pēcpārdošanas servisa nodaļā.
- Regulāri apmeklēt visas Caljan Pēcpārdošanas struktūrvienības dažādās pasaules valstīs.
Prasības kandidātiem
- Augstākā izglītība finanšu vadībā, ekonomikā vai biznesa vadībā.
- Vismaz 2 gadu darba pieredze finanšu un/vai biznesa kontroliera, vai citā līdzvērtīgā amatā.
- Pieredze ar finanšu pelņas zaudējumu analīzē, KPI analīzē un salīdzinošajā novērtēšanā.
- Darbs ar BI rīkiem (vēlams Power BI) un citām analīzes un pārskatu formām.
- Zināšanas un interese finanšu jomā vēlams starptautiskā biznesā un/vai ražošanā.
- Teicamas saskarsmes un sadarbības prasmes, t.sk. spēja strādāt starptautiskā vidē.
- Spēja pieņemt lēmumus un veidot sadarbību ar kolēģiem globālā līmenī.
- Vēlamas projektu vadības prasmes vai zināšanas.
- Ļoti labas datorpasmes un prasme strādāt ar ERP sistēmām (vēlams Microsoft Dynamics AX), Power BI, MS Excel un MS Office.
- Teicamas angļu valodas prasmes (C1,C2 līmenis) - mutvārdos un rakstos.
Uzņēmums piedāvā
- Darbu vadošā, uz izaugsmi vērstā, starptautiskā uzņēmumā.
- Atalgojumu, sākot no 2300 līdz 3200 EUR bruto mēnesī. Atalgojums atkarīgs no darbinieka pieredzes un sasniegumiem.
- Apmācības un izaugsmes iespējas.
- Apmaksātas pusdienas (no pirmās darba dienas).
- Bezmaksas karstie un aukstie dzērieni.
- “Seesam” veselības apdrošināšanu (pēc 4 nostrādātie mēnešiem).
- Nelaimes gadījumu apdrošināšanu no pirmās darba dienas.
- Sporta zāles un peldbaseina abonementu (pēc pārbaudes laika).
- Ērtu, drošu darba vidi modernā uzņēmumā Liepājā.
Darba sludinājuma numurs
#1573174