2023-04-13 14:47:21

Biznesa kontrolieris/-e

CVMarket.lv klients
2300 - 3200 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Pēcpārdošanas servisa nodaļas finanšu darbības ikmēneša uzraudzība (ieskaitot salīdzinošo novērtēšanu).
  • Ikmēneša finanšu un KPI pārskata sanāksmju vadīšanu kopā ar holdinga nozaru vadītājiem un viceprezidentu.
  • Veikt izvēlētās uzlabošanas darbības ciešā sadarbībā ar Finanšu nodaļu, Microsoft Dynamics AX komandu un Pēcpārdošanas servisa nodaļu.
  • Rezerves daļu kontrole (krājumi, minimālie/maksimālie krājumu līmeņi, rezerves krājumu kontrole utt.) Eiropā un ASV.
  • Pēcpārdošanas servisa KPI informācijas datu uzturēšanu un izstrāde.
  • Pēcpārdošanas informācijas izvietošana servisa nodaļās un pakalpojumu vadītāju/direktoru un vietējo servisa komandu apmācība šīs informācijas interpretācijā un lietošanā.
  • Nodrošināt optimālu rezerves daļu cenu noteikšanu visās Caljan struktūrvienībās.
  • Ieviest cenu korekcijas rezerves daļām Microsoft Dynamics AX sistēmā.
  • Daļēji piedalīties Pēcpārdošanas servisa vadības sanāksmēs un stratēģijas izstrādē.
  • Vadīt ar finansēm saistīto darbību izpildes kontroli.
  • Risināt dažādu nestandarta jautājumus Pēcpārdošanas servisa nodaļā, kas saistīts ar finanšu analīzi.
  • Rentabilitātes uzraudzība pār klientu galvenajiem pasūtījumiem Pēcpārdošanas servisa nodaļā.
  • Regulāri apmeklēt visas Caljan Pēcpārdošanas struktūrvienības dažādās pasaules valstīs.

Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība finanšu vadībā, ekonomikā vai biznesa vadībā.
  • Vismaz 2 gadu darba pieredze finanšu un/vai biznesa kontroliera, vai citā līdzvērtīgā amatā.
  • Pieredze ar finanšu pelņas zaudējumu analīzē, KPI analīzē un salīdzinošajā novērtēšanā.
  • Darbs ar BI rīkiem (vēlams Power BI) un citām analīzes un pārskatu formām.
  • Zināšanas un interese finanšu jomā vēlams starptautiskā biznesā un/vai ražošanā.
  • Teicamas saskarsmes un sadarbības prasmes, t.sk. spēja strādāt starptautiskā vidē.
  • Spēja pieņemt lēmumus un veidot sadarbību ar kolēģiem globālā līmenī.
  • Vēlamas projektu vadības prasmes vai zināšanas.
  • Ļoti labas datorpasmes un prasme strādāt ar ERP sistēmām (vēlams Microsoft Dynamics AX), Power BI, MS Excel un MS Office.
  • Teicamas angļu valodas prasmes (C1,C2 līmenis) - mutvārdos un rakstos.

Uzņēmums piedāvā

  • Darbu vadošā, uz izaugsmi vērstā, starptautiskā uzņēmumā.
  • Atalgojumu, sākot no 2300 līdz 3200 EUR bruto mēnesī. Atalgojums atkarīgs no darbinieka pieredzes un sasniegumiem.
  • Apmācības un izaugsmes iespējas.
  • Apmaksātas pusdienas (no pirmās darba dienas).
  • Bezmaksas karstie un aukstie dzērieni.
  • “Seesam” veselības apdrošināšanu (pēc 4 nostrādātie mēnešiem).
  • Nelaimes gadījumu apdrošināšanu no pirmās darba dienas.
  • Sporta zāles un peldbaseina abonementu (pēc pārbaudes laika).
  • Ērtu, drošu darba vidi modernā uzņēmumā Liepājā.