Darba apraksts
• Veikt klientu bojājumu pieteikumu saņemšanu, reģistrēšanu un klasificēšanu no klientiem un monitoringa sistēmām;
• Sniegt konsultācijas klientiem un risināt klientu problēmas, veicot attālinātu problēmas diagnostiku;
• Kontrolēt klientu bojājumu pieteikumu risināšanas gaitu, to iekļaušanos kontrollaikos un iepriekš definētajā kvalitātē;
• Avāriju gadījumos sniegt informāciju par situāciju ieinteresētajām personām;
• Veidot un uzturēt labas attiecības ar klientiem un sadarbības partneriem Latvijā un ārvalstīs.
• Sniegt konsultācijas klientiem un risināt klientu problēmas, veicot attālinātu problēmas diagnostiku;
• Kontrolēt klientu bojājumu pieteikumu risināšanas gaitu, to iekļaušanos kontrollaikos un iepriekš definētajā kvalitātē;
• Avāriju gadījumos sniegt informāciju par situāciju ieinteresētajām personām;
• Veidot un uzturēt labas attiecības ar klientiem un sadarbības partneriem Latvijā un ārvalstīs.
Prasības kandidātiem
• Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība telekomunikācijās vai datorzinātnēs;
• Zināšanas vai pieredze telekomunikāciju jomā un vēlme attīstīt zināšanas ātrā tempā un plašā mērogā;
• Latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas tādā līmenis, lai spētu pa telefonu pārliecinoši un vienkārši izskaidrot kā klientam veikt konkrētas tehniskas darbības;
• Komunikabilitāte un enerģiskums, lai spētu strādāt dinamiskā un prasīgā vidē kā daļa no komandas, kam svarīgi kopā sasniegt rezultātu;
• Motivācija un gandarījums palīdzēt cilvēkiem;
• Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā un/vai darbā, kurā bija jāstrādā komandā, lai sasniegtu rezultātu, tiks uzskatīta par priekšrocību;
• Cisco CCNA sertifikāta esamība tiks uzskatīta par priekšrocību.
• Zināšanas vai pieredze telekomunikāciju jomā un vēlme attīstīt zināšanas ātrā tempā un plašā mērogā;
• Latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas tādā līmenis, lai spētu pa telefonu pārliecinoši un vienkārši izskaidrot kā klientam veikt konkrētas tehniskas darbības;
• Komunikabilitāte un enerģiskums, lai spētu strādāt dinamiskā un prasīgā vidē kā daļa no komandas, kam svarīgi kopā sasniegt rezultātu;
• Motivācija un gandarījums palīdzēt cilvēkiem;
• Iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā un/vai darbā, kurā bija jāstrādā komandā, lai sasniegtu rezultātu, tiks uzskatīta par priekšrocību;
• Cisco CCNA sertifikāta esamība tiks uzskatīta par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā
• Interesantu un dinamisku darbu vienā no pieredzes bagātākajiem elektronisko sakaru uzņēmumiem Latvijā;
• Profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas;
• Jūsu spējām un prasmēm atbilstošu atalgojumu un labu sociālo nodrošinājumu.
• Profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas;
• Jūsu spējām un prasmēm atbilstošu atalgojumu un labu sociālo nodrošinājumu.