2023-04-13 14:47:21

Digitālā mārketinga vadītājs/-a

CVMarket.lv klients
1000 - 2000 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

ZeRoom ir uz izaugsmi orientēta mārketinga aģentūra, kas saved kopā zīmolus un pieredzējušosos mārketinga ekspertus.

Mēs meklējam digitālā mārketinga projektu vadītāju, kurš vadīs klientu digitālā mārketinga kanālus un kampaņas, iesaistīsies attiecību veidošanā ar viedokļu līderiem, un vadīs ikdienas e-pasta mārketinga kampaņas.

Darba pienākumi:

  • Izstrādāt, ieviest un pārvaldīt sociālo mediju stratēģiju vairākiem projektiem.
  • Uzturēt sociālo mediju kanālus, vadoties pēc izstrādātas stratēģijas - saturs un vizuālie materiāli.
  • Sagatavot vizuāli pievilcīgus materiālus iekšējām un ārējām mārketinga kampaņām.
  • Veikt sociālo mediju aktivitātes ar mērķi organiski palielināt sociālo mediju sekotāju skaitu.
  • Izstrādāt un īstenot reklāmu kampaņas Facebook Ads Manager un Google Ads vidē, plānot un efektīvi izlietot reklāmu kampaņu budžetu.
  • Analizēt digitālā mārketinga kampaņu rezultātus un salīdzināt tos ar izvirzītajiem mērķiem, izmantojot datu / auditorijas datu analītikas rīkus, sniegt ieteikumus kampaņu optimizēšanai.
  • Analizēt konkurentu darbību.
  • Attīstīt un koordinēt viedokļu līderu mārketinga projektus zīmolu un produktu atpazīstamības veicināšanai.
  • Sadarboties ar ārējo SEO komandu, lai izveidotu veiksmīgu SEO stratēģiju.
  • Izstrādāt, ieviest un pārvaldīt e-pasta stratēģiju vairākiem projektiem.
  • Pārvaldiet ikdienas e-pasta mārketinga kampaņas (gan automatizētas, gan manuālas).

Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība komunikācijās, sociālajās zinātnēs vai ar mārketingu saistītā jomā.
  • Vismaz divu gadu pieredze digitālā mārketinga projektu vadībā.
  • Teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas.
  • Spēja pārvaldīt vairākus projektus vienlaicīgi.
  • Spēcīgas profesionālas zināšanas un praktiska pieredze Facebook un Google Ads kampaņu veidošanā, reklāmu budžeta plānošanā, budžeta efektīvā izlietošanā, Facebook un Google Ads kampaņu analītikā, kā arī kampaņu optimizēšanā.
  • Pieredze ar dažādiem digitālā mārketinga instrumentiem, tostarp SEM, web analītika, sociālie mediji, web un mobīlie rīki.
  • Pieredze satura mārketingā.
  • Praktiska pieredze sociālo mediju (Facebook, Instagram u.c.) platformu administrēšanā, satura veidošanā un platformās esošo rīku efektīvā izmantošanā.
  • Zināšanas un praktiskas iemaņas vismaz vienas grafiskā dizaina programmas lietošanā (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop u.tml.).
  • Pieredze e-pasta mārketingā un kampaņu veidošanā (Mailchimp).
  • Pieredze web-lapas analītikā, izmantojot dažādus analītikas rīkus, tostarp Google Analytics, kā arī iekšējos atskaišu rīkus.

Uzņēmums piedāvā

  • Konkurentspējīgu atalgojumu, balstoties uz kandidāta pieredzi un zināšanām 1 000 - 2 000 EUR bruto pēc pārbaudes laika.
  • Iespēju mācīties no labākajiem mārketinga nozarē.
  • Bezmaksas autostāvvietu, kafiju un citus gardumus neierobežotā daudzumā.
  • Regulārus komandas saliedēšanas pasākumus.
  • Draudzīgus un atsaucīgus kolēģus.