Darba apraksts
• Pieņemt, organizēt un pārraudzīt transportēšanas pasūtījumu izpildi
• Kontrolēt pavaddokumentu atbilstību pasūtījumiem
• Konsultēt klientus par pakalpojumiem un uzturēt sadarbības attiecības ar klientu
• Kontrolēt pavaddokumentu atbilstību pasūtījumiem
• Konsultēt klientus par pakalpojumiem un uzturēt sadarbības attiecības ar klientu
Prasības kandidātiem
• Vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība (sociālajās zinātnēs, ekonomikā vai transporta sfērā)
• Vēlama iepriekšējā darba pieredze ar kravu transportēšanas organizēšanu
• Pieredze darbā ar klientiem, uz sadarbību orientēta persona
• Precizitāte, atbildīgums un laika plānošanas spējas
• Teicamas latviešu, labas angļu un krievu valodas zināšanas
• Vēlama iepriekšējā darba pieredze ar kravu transportēšanas organizēšanu
• Pieredze darbā ar klientiem, uz sadarbību orientēta persona
• Precizitāte, atbildīgums un laika plānošanas spējas
• Teicamas latviešu, labas angļu un krievu valodas zināšanas
Uzņēmums piedāvā
• Dinamisku un atbildīgu darbu lielā un stabilā uzņēmumā, kurš ir līderis loģistikas nozarē un iespēju sadarboties ar kolēģiem Eiropā
• Draudzīgu un atbalstošu kolektīvu
• Veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas
• Profesionālas izaugsmes un attīstības iespējas
• Draudzīgu un atbalstošu kolektīvu
• Veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas
• Profesionālas izaugsmes un attīstības iespējas
Cita informācija
Atbildi sniegsim tiem kandidātiem, kuri ir izvirzīti 2. atlases kārtai.
Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli (ar norādi uz amatu) pēc adreses: SIA Schenker, Katlakalna iela 11c, Rīga, LV-1073 , pa faksu 67800054 vai pa e-pastu: darbs@dbschenker.com