Darba apraksts
•Veikt klientu bojājumu pieteikumu saņemšanu, reģistrēšanu un klasificēšanu;
•Sniegt konsultācijas klientiem un risināt klientu problēmas;
•Veikt klientu bojājumu pieteikumu risināšanu kontrollaikā un iepriekš definētajā kvalitātē;
•Kontrolēt pakalpojumu problēmu (tīkla notikumu) novēršanas gaitu un veikt izmaiņas sistēmās;
•Avāriju gadījumos sniegt informāciju par situāciju ieinteresētajām personām;
•Veidot un uzturēt labas attiecības ar klientiem.
•Sniegt konsultācijas klientiem un risināt klientu problēmas;
•Veikt klientu bojājumu pieteikumu risināšanu kontrollaikā un iepriekš definētajā kvalitātē;
•Kontrolēt pakalpojumu problēmu (tīkla notikumu) novēršanas gaitu un veikt izmaiņas sistēmās;
•Avāriju gadījumos sniegt informāciju par situāciju ieinteresētajām personām;
•Veidot un uzturēt labas attiecības ar klientiem.
Prasības kandidātiem
•Augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība telekomunikācijās vai datorzinātnēs;
•Pieredze IT vai telekomunikāciju nozarē;
•Zināšanas par datu pārraides tehnoloģijāmun telekomunikāciju tīklu uzbūvi un tīkla vadības sistēmām;
•Teicamas latviešu, krievu un labas angļu valodas zināšanas;
•Augsta atbildības sajūta, prasme pārliecināt un argumentēt;
•Spēja veidot un uzturēt pozitīvas, draudzīgas attiecības
•Komunikabilitāte un orientācija uz klientu.
•Pieredze IT vai telekomunikāciju nozarē;
•Zināšanas par datu pārraides tehnoloģijāmun telekomunikāciju tīklu uzbūvi un tīkla vadības sistēmām;
•Teicamas latviešu, krievu un labas angļu valodas zināšanas;
•Augsta atbildības sajūta, prasme pārliecināt un argumentēt;
•Spēja veidot un uzturēt pozitīvas, draudzīgas attiecības
•Komunikabilitāte un orientācija uz klientu.
Uzņēmums piedāvā
•Dinamisku darbu vienā no pieredzes bagātākajiem elektronisko sakaru uzņēmumiem Latvijā;
•Profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas;
•Jūsu spējām un prasmēm atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas.
•Profesionālās attīstības un karjeras izaugsmes iespējas;
•Jūsu spējām un prasmēm atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas.