https://www.cvmarket.lv/1169154

You've found an archived job ad

It's time to move on. There are new & better jobs waiting for you!

View new job ads
Joboffer number #1169154
Remote recruitment

Executive Personal Assistant (Office manager)

CV Market client
Germany
Job ad expired!

Darba sludinājuma numurs #1169154
Intervija notiks attālināti

biroja administrators/-e

CV Market client
Vācija
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Remote recruitment
Job ad expired!

Job Description

LTH-Baas – Shipbuilding contractor is looking for Executive Personal Assistant (Office manager).

Work description:

  • organization of the movement of information (telephone, e-mail, post, internal information);
  • management of documentation and correspondence;
  • translation (German; English);
  • active participation in personnel matters;
  • preparation of documents and materials necessary for management (official letters, reports, etc.);
  • organization of receptions for clients and business partners;
  • identification, ordering and accounting of office goods and stationery;
  • assistance to the team and management in solving various current problems;
  • ensure smooth day-to-day office work;
  • readiness for business trips (the workplace is in Germany).


Requirements


  • fluency in German, English and Russian language;

  • professional education or previous work experience (administrative work; assistance; secretary; office manager; manager assistant);

  • good in use of MS Office software (Excel);

  • precision, accuracy, focus on details;

  • friendliness and a positive attitude to life;

  • honesty and integrity;

  • driving licenses.


Company offers

  • engaging, dynamic and challenging work in successful international company;
  • professional development;
  • competitive salary;
  • work in team of professionals.

 

If you are interested in this job offer, please press "Apply now" ("Pieteikties").


Darba apraksts

LTH-Baas –  kuģu būves uzņēmums meklē vadītāja personīgo asistentu (biroja vadītāju).

Darba pienākumi:

  • informācijas aprites organizēšana (telefons, e-pasts, pasts, iekšējā informācija);
  • dokumentācijas un korespondences pārvaldība;
  • tulkojumi (vācu, angļu val.);
  • aktīva līdzdalība personāla jautājumos;
  • vadībai nepieciešamo dokumentu un materiālu sagatavošana (oficiālās vēstules, atskaites u.c.);
  • klientu un sadarbības partneru pieņemšanu organizēšana;
  • biroja preču un kancelejas preču identifikācija, pasūtīšana un uzskaite;
  • palīdzība komandai un vadībai dažādu aktuālu problēmu risināšanā;
  • nodrošināt netraucētu ikdienas biroja darbu;
  • gatavība komandējumiem (darba vieta Vācijā).


Prasības kandidātiem

  • brīvi pārvalda vācu valodu, angļu un krievu valodu;
  • profesionālā izglītība vai iepriekšējā darba pieredze administratīvā darbā, asistēšanā, sekretāres/-a darbā; biroja vadītāja vai vadītāja palīga darbā;
  • labi pārvalda MS Office programmatūru (Excel);
  • precizitāte, koncentrēšanās uz detaļām;
  • draudzīga un pozitīva attieksme;
  • godīgums;
  • autovadītāja apliecība.


Uzņēmums piedāvā

  • saistošu, dinamisku un izaicinājumiem pilnu darbu veiksmīgā starptautiskā uzņēmumā;
  • profesionālā pilnveide;
  • konkurētspējīgu atalgojumu;
  • darbs profesionāļu komandā.

 

Ja jūs interesē šis darba piedāvājums, lūdzu, atsūtiet savu pieteikumu sadaļā "Pieteikties".


Darba sludinājuma numurs
#1169154
Tu piesakies uz:
Executive Personal Assistant (Office manager)
Vēlamies Tevi informēt, ka pieteikšanās uz šo vakanci notiek ārpus CVMarket.lv sistēmas. Lūdzu, uzmanīgi seko norādēm. Veiksmi!
Vēlamies Tevi informēt, ka pieteikšanās uz šo vakanci notiek ārpus CVMarket.lv sistēmas. Lūdzu, uzmanīgi seko norādēm. Veiksmi!