Darba apraksts
Aicinam IT HelpDesk speciālistu pastāvīgam darbam ofisā uz pilnu darba dienu (9-18).
Pienākumi:
• Lietotāju atbalsts pa telefonu un problēmu risināšana klātienē;
• Programmatūras uzstādīšana, konfigurācija;
• Datortehnikas apkalpošana un uzskaite, sīkais remonts;
• Drukas iekārtu apkalpošana (kartridžu maiņa) un uzskaite;
• Datoru tīkla (UTP) uzturēsana.
Pienākumi:
• Lietotāju atbalsts pa telefonu un problēmu risināšana klātienē;
• Programmatūras uzstādīšana, konfigurācija;
• Datortehnikas apkalpošana un uzskaite, sīkais remonts;
• Drukas iekārtu apkalpošana (kartridžu maiņa) un uzskaite;
• Datoru tīkla (UTP) uzturēsana.
Prasības kandidātiem
• Iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā;
• Krievu un latviešu valodu zināšanas.
• Zināšanas darbam ar datorprogrammām Windows vidē: Windows Server 2012, Windows XP, 7, 8.1, Office 2010, 2013, Kaspersky;
• Spēja strādāt patstāvīgi;
• Stresa noturība, korekta attieksme pret lietotājiem (lietotājs kā klients).
• Krievu un latviešu valodu zināšanas.
• Zināšanas darbam ar datorprogrammām Windows vidē: Windows Server 2012, Windows XP, 7, 8.1, Office 2010, 2013, Kaspersky;
• Spēja strādāt patstāvīgi;
• Stresa noturība, korekta attieksme pret lietotājiem (lietotājs kā klients).
Uzņēmums piedāvā
Piedāvājam:
• Apgūt jaunas zināšanas;
• Izaugsmes perspektīvas.
CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz elektronisko adresi.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri būs izturējuši pirmo atlases kārtu.
• Apgūt jaunas zināšanas;
• Izaugsmes perspektīvas.
CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz elektronisko adresi.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri būs izturējuši pirmo atlases kārtu.