Darba apraksts
• Nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu;
• Atbildēt un kontrolēt ienākošos un izejošos zvanus;
• Ienākošo un izejošo dokumentu plūsmas nodrošināšana;
• Lietvedības dokumentu organizēšana;
• Piedalīties uzņēmuma mārketinga aktivitāšu nodrošināšanā (korporatīvo pasākumu organizēšana, reklāmas materiālu organizēšana, mājas lapas administrēšana u.c.)
• Un citi darba pienākumi, kas saistīti ar klientu apkalpošanu, kuri sīkāk tiks izrunāti intervijas laikā.
• Atbildēt un kontrolēt ienākošos un izejošos zvanus;
• Ienākošo un izejošo dokumentu plūsmas nodrošināšana;
• Lietvedības dokumentu organizēšana;
• Piedalīties uzņēmuma mārketinga aktivitāšu nodrošināšanā (korporatīvo pasākumu organizēšana, reklāmas materiālu organizēšana, mājas lapas administrēšana u.c.)
• Un citi darba pienākumi, kas saistīti ar klientu apkalpošanu, kuri sīkāk tiks izrunāti intervijas laikā.
Prasības kandidātiem
• Ļoti labas latviešu valodas, labas angļu valodas un vēlamas krievu valodas prasmes
• Uzņēmīga un pastāvīga personība, kurai piemīt spēja strādāt komandā;
• Ļoti labas komunikācijas prasmes;
• Ļoti labas organizatoriskās un administratīvās spējas;
• MS Office programmu pārzināšana.
• Uzņēmīga un pastāvīga personība, kurai piemīt spēja strādāt komandā;
• Ļoti labas komunikācijas prasmes;
• Ļoti labas organizatoriskās un administratīvās spējas;
• MS Office programmu pārzināšana.
Uzņēmums piedāvā
• Stabilu darbu;
• Labus darba apstākļus.
• Labus darba apstākļus.