https://www.cvmarket.lv/204292

Darba apraksts

  • Ienākošo zvanu apkalpošana. 


Prasības kandidātiem

    Mēs sagaidām:

  • Ļoti labas latviešu un krievu (obligātas labā sarunvalodas līmenī) valodas zināšanas.

  • Labas komunikācijas prasmes.

  • Labas datorprasmes.


Uzņēmums piedāvā

    Pie mums Tu:

  • Pārbaudīsi dzīvē, cik precīzi un ātri spēj izskaidrot dažādus procesus.

  • Iemācīsies dzirdēt “starp vārdiem”, atbildēt uz neuzdotajiem jautājumiem.

  • Iegūsi draugus - gan tos, kas Tavā komandā, gan tos, kuru “teorēmas”, Tu risināji.

  • Saņemsi atalgojumu sākot no 500 Eur līdz 1000 Eur.

  • Varēsi strādāt maiņu darba laiku- no 09:00 līdz 22:00

    Piesakies un kļūsti par mūsu komandas daļu!

Sazināsimies ar visiem kandidātiem, kas iesūtīs savus pieteikumus.

 

Piesakoties, Jūs piekrītat iesniegto personas datu apstrādei konkrētajā atlases procesā. Jums ir iespēja atsaukt piekrišanu savu iesniegto datu apstrādei. Dati tiks saglabāti 2 mēnešus skaitot no saņemšanas brīža.


Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".


Tu varēsi pieteikties vakancei nākošajā lapā (kā reģistrēts vai nereģistrēts lietotājs).


Darba sludinājuma numurs
#204292

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks (darbs maiņās)
Alga: 500 - 1000 €/mēn Pirms nodokļu nomaksas
Sludinājums publicēts līdz:
2020. gada 14. marts
Ievadīts:
2020. gada 14. februāris
Pieteikties

Tu varēsi pieteikties vakancei nākošajā lapā (kā reģistrēts vai nereģistrēts lietotājs).

Klientu apkalpošanas speciālists/-e (ienākošo zvanu apkalpošana)

BPO Liepāja, SIA

BPO SERVICES jau vairāk kā deviņus gadus sekmīgi darbojas zvanu apkalpošanas, pārdošanas un digitālā mārketinga jomā apkalpojot klientus piecās valstīs, un ir kļuvis par vienu no vadošajiem pārdošanas ārpakalpojuma uzņēmumiem Latvijā trīs filiālēs nodrošinot darba vietas vairāk nekā 100 darbiniekiem.

Skatīt visu