https://www.cvmarket.lv/161810

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

CV MARKET KLIENTS

Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba sludinājuma numurs 161810

Darba sludinājuma numurs

161810

Darba apraksts

Paplašinoties birojam, izsludinām konkursu uz vakanci:

KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS/ -E - SEKRETĀRS/-E

Mēs meklējam biroja gariņu, kas neizvairās no saskares ar iepriekš nesastaptiem cilvēkiem, labprāt strādā atvērtā tipa birojā un spēj darbināt vairākas maņas vienlaikus. Gaidām enerģisku personību – Tava darba diena aizritēs uz vietas birojā darbā ar datoru, telefonu, dokumentiem un klientiem. Tev jābūt gatavam pilnas slodzes darbam laikā no 9:00-18:00 darbadienās un 1 līdz 2 svētdienas mēnesī - studiju dienās.

Tev uzticēsim:

  • dalību ikdienas biroja darba nodrošināšanā un atbalsta sniegšanu kolēģiem darba procesā;
  • klientu uzņemšanu un lietišķo tikšanos organizēšanu;
  • saimniecisko un piegādātāju jautājumu risināšanu;
  • saziņu ar klientiem, partneriem elektroniski, telefoniski un klātienē;
  • dalību datu bāžu un lietvedības uzturēšanā;
  • pozitīvas komunikācijas veidošanu ar uzņēmuma darbiniekiem, klientiem un sadarbības partneriem.


Prasības kandidātiem

No Tevis sagaidām:

  • iegūtu augstāko izglītību;
  • iepriekšēju pieredzi administratora, sekretāra vai līdzīgā amatā vismaz 1 gadu;
  • teicamas komunikācijas prasmes;
  • ļoti labu un prasmīgu latviešu valodas lietošanu mutvārdos un sarakstēs, krievu un angļu valodu sarunvalodas līmenī;
  • ļoti labas datorlietošanas prasmes (MS Office, Internet), biroja tehnikas pazīšanu;
  • vēlmi sniegt palīdzību, tai skaitā problēmu risināšanā;
  • mērenību ambīcijās un stresa noturību dinamiskā darba vidē;
  • pieredze darbā ar mācību vidi Moodle tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • zināšanas lietvedībā, lietišķajā sarakstē tiks uzskatītas par priekšrocību.


Uzņēmums piedāvā

  • profesionālo izaugsmi un karjeras iespējas;
  • progresīvu atalgojuma sistēmu;
  • ikmēneša mācību programmu;
  • sirsnīgu svētku svinēšanu un kopīgus izklaides pasākumus;
  • lielisku kolektīvu, kas nesmēķē darba laikā;
  • darba vietu skaistākajā Rīgas jūgendstila ēkā, Alberta ielā 13, un garšīgu itāļu kafiju :)

CV un motivācijas vēstuli ar norādi Biroja asistents lūdzam sūtīt līdz 08.01.2016. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri būs izturējuši pirmo atlases kārtu.


Informācija par darba sludinājumu

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze, pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2016. gada 11. janvāris
Ievadīts:
2016. gada 5. janvāris

CV MARKET KLIENTS

Biznesa vadības koledža ir specializēta nepilna laika un tālmācības augstākā mācību iestāde, kura piedāvā iegūt augstāko profesionālo izglītību 2,5 gados un apkalpo studēt gribētājus latviešu un krievu valodā visā pasaulē.