2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

CVMarket.lv klients
1200 - 1300 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Kvalitatīva klientu apkalpošana, zvanu pieņemšana, informācijas sniegšana un apstrāde.
  • Nodrošināt pasūtījumu ievadi, sniegt kvalitatīvu konsultāciju par produktiem un pakalpojumiem.
  • Reģistrēt klientu pretenzijas, kontrolēt to izskatīšanas un atbildes sniegšanu noteiktajā termiņā.
  • Nodrošināt pasūtījuma savlaicīgu nodošanu dispečeriem piegādes organizēšanai.
  • Komunikācija ar saistītajiem departamentiem.

Prasības kandidātiem

  • Precīza komunikācija un izcilas saskarsmes prasmes, spēja uzklausīt, spēja prognozēt un identificēt problēmsituācijas.
  • Orientācija uz klientu, viņa vajadzību precīzu izzināšanu un vēlme palīdzēt.
  • Aktīva un pozitīva attieksme pret dzīvi, spēja strādāt saspringtās darba situācijās.
  • Spēja strādāt komandā, elastīgums un spēja pielāgoties.
  • Augsta atbildības sajūta, precizitāte.
  • Labas datora lietotāja prasmes.
  • Labas latviešu, krievu, vēlamas angļu valodas zināšanas.

Uzņēmums piedāvā

  • Vērtīgu profesionālo pieredzi starptautiskā uzņēmumā un draudzīgas komandas atbalstu.
  • Profesionālo kompetenču pilnveidošanu un karjeras izaugsmes iespējas.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu: 1200 EUR (bruto) pārbaudes laikā, 1300 EUR (bruto) pēc pārbaudes laika. Visas sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
  • Saturiski bagātu, aizraujošu, atbildīgu darbu un profesionālās apmācības, kas noderēs visas dzīves garumā.
  • Lieliskus kolēģus un tradīcijām bagātus pasākumus.

 

Lai pieteiktos vakancei, iesniedziet mums savu CV ar norādi "Klientu apkalpošanas speciālists/-e" sadaļā "Pieteikties".

 

Piesakoties izsludinātajai vakancei, Jūs piekrītat iesniegto personas datu apstrādei konkrētajā atlases procesā.  Jums ir iespēja atsaukt piekrišanu savu iesniegto datu apstrādei.

Ja 2 nedēļu laikā pēc konkursa beigu termiņa nesaņemat uzaicinājumu uz darba interviju, ir uzskatāms, ka saņemts atteikums.