
Darba sludinājuma numurs
#1573047
Klientu apkalpošanas speciālists/-e zvanu centrā
Via 3L Latvia, SIA
Rīgas rajons
Darba apraksts
- Darbs ar klientiem pa telefonu un e-pastos.
- Uzklausīt klientu vēlmes, prasības un komunicēt tās uzņēmuma iekšienē.
- Uzraudzīt un veicināt klientu apkalpošanas kvalitāti, klientu apmierinātību ar uzņēmuma pakalpojumu sniegumu.
- Risināt operatīvos klientu apkalpošanas jautājumus, problēmsituācijas, nodrošināt to izsekojamību no to rašanās līdz risinājumam.
Prasības kandidātiem
- Vēlme aktīvi komunicēt, uzklausīt, rast risinājumus un sekot to izpildei.
- Spēja prioritizēt darbus, atrodoties dinamiskā daba vidē.
- Teicamas latviešu un krievu valodu zināšanas.
- Pieredzējuša lietotāja prasmes darbā ar MS Office (īpaši Excel). Pieredze darbā ar Microsoft Dynamics AX tiks uzskatīta par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā
- Atalgojumu no 1300 EUR/mēnesī pirms nodokļu nomaksas.
- Darba vietu: Dreiliņos, Noliktavu 11.
- Veselības apdrošināšanas polisi pēc 6 nostrādātiem mēnešiem.
- Darba pieredzi vienā no lielākajiem 3PL loģistikas uzņēmumiem Latvijā.
- Draudzīgu kolektīvu un izaugsmes iespējas.
- Apmaksātu brīvdienu dzimšanas dienā (pēc pārbaudes laika).
- Darba laiks: 9:00-18:00 (darba dienās).
Vai šī vakance Tevi ieinteresēja?
Nepalaid garām šo iespēju! Nosūti savu CV tūlīt, klikšķinot uz pogas "Pieteikties".
Tu varēsi pieteikties vakancei nākošajā lapā.
Darba sludinājuma numurs
#1573047