Darba apraksts
- Jaunu studentu piesaistīšana un pārraudzība.
- Tikšanos organizēšana un kontaktu uzturēšana ar klientiem.
- Piedāvājumu sagatavošana, prezentēšana un līgumu slēgšana ar klientiem.
- Sadarbība ar esošajiem klientiem un tās paplašināšana.
- Datubāzes apkopošana.
Prasības kandidātiem
- Labas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas.
- Iepriekšēja pieredze izglītības jomā tiek uzskatīta par priekšrocību.
- Iepriekšēja darba pieredze klientu apkalpošanas jomā ir obligāta.
- Labas komunikācijas spējas un klientu apkalpošanas prasmes.
- Augsta atbildības sajūta un precizitāte.
Uzņēmums piedāvā
- Stabilu un motivējošu atalgojuma sistēmu.
- Darba laiks - pilna slodze.
- Svešvalodu mācības pašiem un bērniem – pēc pārbaudes laika.
- Darbu omulīgā birojā – pašā Rīgas centrā – draudzīgā un starptautiskā kolektīvā.
- Sociālās garantijas.
- Dažādus darba pasākumus.
- Apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".