2023-04-13 14:47:21

Komunikācijas un klientu apkalpošanas daļas vadītājs/-a

CVMarket.lv klients
2500 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Plānot un koordinēt daļas darbu, nodrošinot noteikto mērķu un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi.
  • Organizēt un nodrošināt iekšējās un ārējās komunikācijas vadību ar mērķi nodrošināt uzņēmuma publisko atpazīstamību un sabiedrības uzticību.
  • Nodrošināt un kontrolēt informācijas sniegšanu un uzņēmuma oficiālā viedokļa atspoguļošanu plašsaziņas līdzekļos.
  • Organizēt uzņēmuma interneta mājaslapas satura aktualizēšanu.
  • Sadarboties sabiedrisko attiecību jomā ar valsts institūcijām un citām organizācijām psihiskās veselības jomā.
  • Nodrošināt aktuālās informācijas pieejamību privātpersonām un valsts pārvaldei par uzņēmuma aktuālajiem pakalpojumiem.

Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība sabiedrisko attiecību vai komunikācijas jomā.
  • Praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā.
  • Valsts valodas prasme augstākajā līmenī, teicamas  latviešu literārās valodas un gramatikas prasmes, svešvalodu – angļu, krievu valodas zināšanas.
  • Labas prasmes un pieredze sociālo mediju satura veidošanā un organizēšanā.
  • Precizitāte augsta  atbildības izjūta, komunikācijas prasmes, analītiska un stratēģiska domāšana.
  • Spēja patstāvīgi plānot, organizēt, vadīt savu un  komandas darbu, prasme izteikt, aizstāvēt viedokli.
  • Teicamas prasmes darbā ar datoru.
  • Praktiska pieredze amatā valsts pārvaldes iestādē.
  • Sadarbspējīgs Covid-19 sertifikāts.

Uzņēmums piedāvā

  • Stabilu atalgojumu.
  • Sociālās garantijas saskaņā ar Koplīgumu.
  • Atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu.
  • Iespēju dot savu ieguldījumu procesu pilnveidošanā un attīstībā.
  • Bezmaksas autostāvvietu.