Vasu UAB ir strauji augošs starptautisks B2B tirdzniecības uzņēmums ar augsti profesionālu komandu, kas specializējas mobilo tālruņu, planšetdatoru, valkājamu ierīču, SDA un dažādu IT komponentu pārdošanā.
Darba apraksts
- Preču pieņemšanas un nosūtīšanas procesa noformēšana (tirdzniecības un loģistikas dokumentu apstrāde un pārbaude).
- Datu pārbaude un ievadīšana grāmatvedības un preču uzskaites sistēmās.
- Rēķinu sagatavošana un apstrāde.
- Darbs ar dokumentiem un lietvedība.
- Ikdienas komunikācija ar piegādātājiem, noliktavām un preču pārvadātajiem.
Prasības kandidātiem
- Vismaz 1 gada darba pieredze.
- Precizitāte un atbildība savu tiešo pienākumu veikšanā.
- Spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā.
- Vēlme personīgi attīstīties un apgūt jaunās iemaņas.
- Spēja domāt loģiski un analītiski.
- Spēja plānot un organizēt savu laiku.
- Labas angļu, latviešu un krievu valodas zināšanas, kā arī spēja komunicēt skaidri un saprotami.
- Spēja strādāt ātri un precīzi, kā arī adaptēties mainīgā ikdienā.
- Labas MS Office iemaņas.
- Darba pieredze ar Microsoft Dynamics 365 Business Central (iepriekš zināms kā Dynamics NAV un Navision) tiks uzskatīta par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā
- Konkurētspējīgu darba algu, sākot no 1500 eiro apmērā bruto mēnesī.
- Darbu jaunajā biroju kompleksā, kurā produktīvs darbs ir balansā ar pilnvērtīgu atpūtu.
- Izaugsmes iespējas, strādājot starptautiskā uzņēmumā.
- Apmaksātos iknedēļas treniņus pie fizioterapeita.
- Veselības apdrošināšanu.
- Apmaksātu telefonu.