2023-04-13 14:47:21

Mārketinga un komunikācijas speciālists/-e

CVMarket.lv klients
No 1669.27 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Francijas Institūts Latvijā meklē: mārketinga un komunikācijas speciālistu(-i). Francijas institūta galvenie uzdevumi ir popularizēt franču valodu un frankofoniju, attīstīt franču valodu un kultūru, veicināt Francijas un Latvijas sadarbību augstākās izglītības unpētniecības, kultūras un ideju apspriešana jomās, u.t.t. Francijas institūta direktora un direktora vietnieka pakļautībā mārketinga un komunikācijas speciālista(-es) pienākumi ir sekojoši:
  • Darbinieks piedalās Francijas institūta institucionālās un pasākumu komunikācijas.
  • Stratēģijas izveidē un tās īstenošanā vietējā un reģionālā līmenī sadarbībā ar Francijas.
  • Vēstniecības preses dienestu un kopā ar Francijas institūta kultūras projektu, komunikācijas un sabiedrisko attiecību koordinatori.
  • Sadarbībā ar valodas kursu nodaļas administratīvo un komercdarbības koordinatori darbinieks piedalās valodas kursu un valodas zināšanu apliecinošo diplomu mārketinga politikas izstrādē un īstenošanā.
  • Darbinieks izstrādā un īsteno Francijas institūta digitālās komunikācijas koncepciju. Darbinieka darba pienākumos ietilpst:
  • Francijas institūta interneta vietnes un sociālo tīklu satura atjaunošana, jaunās Institūta interneta vietnes izstrādes projekta koordinēšana.
  • Nodrošināt Institūta valodas kursu un eksāmenu reklāmu (mārketings tiešsaistē, preses izdevumi, radio kampaņas u.t.t.)
  • Izstrādāt un publicēt komunikācijas materiālus: izveidot īsus reklāmas videoklipus (filmēšana, montāža un publicēšana), izveidot grafiskos dokumentus ar Photoshop programmatūru, sagatavot un publicēt ikmēneša digitālo informatīvo vēstuli.
  • Saziņā ar kultūras projektu, komunikācijas un sabiedrisko attiecību koordinatori, sagatavot rakstiskos komunikācijas materiālus, organizēt preses konferences, sagatavot preses relīzes, kā arī kopā ar kolēģi spēt īstenot citus uzdevumus komunikācijas jomā.
  • Administratīvo un budžeta procedūru pārraudzība (komunikācijas budžeta koordinēšana).
  • Sekot līdzi statistikai par interneta vietnes un sociālo tīklu apmeklējumiem, publikācijām presē u.t.t.
  • Prasības kandidātiem

    Kandidāta profils:
  • Maģistra (vai līdzvērtīgs) grāds komunikācijas nozarē
  • Vēlama iepriekšēja pieredze komunikācijas jomā Profesionālās prasmes
  • Darba valodas: franču un latviešu valoda (angļu un krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību).
  • Prasmes darbā ar sekojošu programmatūru: Photoshop.
  • Montāžas programmatūra (piemēram, Premiere Elements).
  • Web valoda un interneta saites administrācijas (piemēram, Wordpress).
  • Office pack un Windows. Personība:
  • Spēja strādāt komandā, precizitāte, dinamiskums, iniciatīva, novatoriskums un spēja piemēroties.
  • Uzņēmums piedāvā

  • Darba līgums uz nenoteiktu laiku.
  • Darba alga 1669,27 € bruto.
  • BTA veselības apdrošināšanas polise pēc pārbaudes laika. Pieteikšanās: Kandidāti lūgti nosūtīt savu CV un motivācijas vēstuli franču valodā Francijas institūta ģenerālsekretāram David Moutrille un kultūras projektu, komunikācijas un sabiedrisko attiecību koordinatorei Anna-Sofijai Lelongai, līdz 2017. gada 18. martam (ieskaitot). Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties".