2023-04-13 14:47:21

Pārdošanas un administrēšanas speciālists/-e

CVMarket.lv klients
6.3 - 7 €/st. Bruto
Uzņēmums piedāvā preces un pakalpojumus drošībai: videonovērošana, signalizācija, piekļuves kontrole u.tml. Darbības virzieni ietver tirdzniecību, aprīkojuma uzstādīšanu, garantijas servisu un tehnisko atbalstu.

Darba apraksts

SIA “Drošībai.lv” meklē darbinieku pārdošanas un administrēšanas speciālista amatam uz nepilnu slodzi.

Darbs ar klientiem:

  • atbildēt uz telefona zvaniem un konsultēt klientus birojā;
  • pirkumu noformēšana birojā: pavadzīmju izrakstīšana, darbs ar kases aparātu.

Pasūtījumu apstrāde:

  • preču iepirkšana, komplektēšana un piegādes organizēšana;
  • konsultēšana par produktiem savas kompetences ietvaros;
  • vienkāršu piedāvājumu sagatavošana.

Darbs ar dokumentiem:

  • rēķinu un pavadzīmju izrakstīšana;
  • ienākošās preces reģistrēšana;
  • kases žurnāla aizpildīšana;
  • servisa aktu noformēšana;
  • noliktavas un pamatlīdzekļu uzskaite;
  • citu dokumentu izveide un uzskaite savas kompetences ietvaros;
  • jauno preču ievade interneta veikala mājaslapā.

Prasības kandidātiem

  • Vidējā vai augstākā izglītība. Var būt students. 
  • Pozitīva attieksme un vēlme strādāt ar klientiem.
  • Labas angļu un krievu valodas zināšanas.
  • Prasme strādāt ar MS Office programmām (Excel, Word).
  • Vēlamas zināšanas un pieredze lietvedībā.
  • Vēlama pieredze pārdošanā vai klientu apkalpošanā.
  • Vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība. 

Uzņēmums piedāvā

Dotajā amatā ir iespēja apgūt arī padziļinātas tehniskās zināšanas par drošības sistēmām. Interese par šādu padziļinātu apguvi būs kā priekšrocība un sniegs plašākas izaugsmes iespējas.

  • Darbs paredzēts uz nepilnu slodzi (2-3 dienas nedēļā).
  • Perspektīvā, pēc 9-12 mēnešiem, iespējams, pilnas slodzes darbs.
  • Alga tiks aprēķināta pēc stundu likmes + bonusi no pārdošanas rezultātiem.

 

Kandidātam lūgums sūtīt CV līdz 31.03.2024.

Ja ir papildjautājumi, zvanīt: 29515083.