2023-04-13 14:47:21

Preču krājumu menedžeris/-e

Likvy LV, SIA
Līdz 2500 €/mēn. Bruto
"LIKVY" misija - sniegt iespēju pircējiem iegādāties stilīgas pasaulslavenu zīmolu interjera dizaina preces ar lielām atlaidēm, un piegādātājiem elastīgāk vadīt savu sortimentu un preču krājumus.
"LIKVY" šodien ir:
5 veiksmīgas darbības gadi
30 darbinieki 3 valstīs (Latvijā, Igaunijā, Holandē)
350 000 sekotāju "LIKVY" Instagram un Facebook profilos
Vairāk nekā 100 piegādātāju, kuriem palīdzam risināt preču krājumu vadības jautājumus

Darba apraksts

Vadošais mēbeļu un interjera priekšmetu outlets "Likvy" aicina savā komandā preču krājumu menedžeri.

Galvenie pienākumi:

  • Preču plūsmas pārvaldība, nodrošinot sabalansētus krājumu vadības rādītājus: apgrozījums, preču iztrūkumi, liekie krājumi, piegādes un komplektēšanas biežumi, apjomi un izmaksas.
  • Preču piegāžu kontrole un sadarbība ar piegādātājiem piegāžu jautājumos.
  • Preču krājumu kvalitātes novērtēšanas kontrole un atbilstošas uzskaites nodrošināšana; preču norakstīšana kontrole.
  • Atlikumu, preču aprites un pārdošanas analīze, dažādu atskaišu sagatavošana.
  • Preču sadale pa veikaliem, pamatojoties uz krājumu normatīviem, aprites un pārdošanas rādītājiem.
  • Preču pārdošanas veicināšanas priekšlikumu izstrāde (akcijas, nocenošanas, rotācija).
  • Preču uzskaites operāciju savlaicīgas un pareizas izpildes nodrošināšana 1C programmā.
  • Datu ievades operatoru darba organizācija un kontrole.
  • Sadarbība ar pārējiem uzņēmuma departamentiem un struktūrvienībām.

Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība.
  • Pieredze preču aprites menedžera vai analītiķa, iepirkumu vadītāja, prečziņa amatā vismaz 2 gadi.
  • Pieredze darbā ar preču uzskaites programmām; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar programmu 1C.
  • Teicamas prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, padziļinātas zināšanas par MS Excel.
  • Spēja analizēt, apkopot un strukturizēt datus, saskatīt problēmas un rast risinājumus.
  • Precizitāte, rūpīgums, akurātība, atbildīgums.
  • Prasme patstāvīgi organizēt savu darbu.
  • Labas komunikācijas prasmes.
  • Labas latviešu un angļu valodas zināšanas.
  • Augsta stresa noturība.

Uzņēmums piedāvā

  • Darbu stabilā un augošā uzņēmumā.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu līdz 2500 eiro bruto atkarībā no darba pieredzes un kvalifikācijas.
  • Sociālās garantijas.
  • Uzņēmuma vadības atbalstu ikdienas pienākumu veikšanā.
  • Profesionālus izaicinājumus.