2023-04-13 14:47:21

Servisa administrators/-e - pieņēmējs/-a

CVMarket.lv klients
No 1500 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Tavos pienākumos ietilps:

  • Servisa klientu apkalpošana klātienē un pa telefonu.
  • Konsultēt par iekārtu izmantošanu un piederumu izvēli pa telefonu un e-pastu.
  • Reģistrēt servisa pieteikumus CRM sistēmā, sekot to izpildei.
  • Saskaņot remontdarbu tāmes, savlaicīgi informēt klientus, administrēt dokumentus.
  • Citi uzdevumi, kas saistīti ar klientu apkalpošanu.

Prasības kandidātiem

  • Pieredze klientu servisā.
  • Ātra reakcija uz klientu vajadzībām.
  • Problēmu risināšanas, komunikācijas un organizatoriskās prasmes.
  • Augsta atbildības sajūta un precizitāte.
  • Ļoti labas latviešu valodas zināšanas.
  • Labas krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Labas datorprasmes.
  • Spēja strādāt dinamiskā vidē ar lielu informācijas apjomu.

Uzņēmums piedāvā

  • Stabilu darbu starptautiskā uzņēmumā ar augstiem kvalitātes standartiem.
  • Iespēju strādāt ar pasaules klases produktiem.
  • Daudzpusīgu motivācijas un bonusu sistēmu, personīgās un karjeras izaugsmes iespējas.
  • Regulāras apmācību iespējas, ieskaitot ārvalstīs.
  • Draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu.
  • Algu sistēmu ar piemaksām par sasniegtajiem rezultātiem (sākot no 1500 EUR).
  • Visu darbam nepieciešamo aprīkojumu.
  • Darbavieta - Rīga, Gustava Zemgala gatve.