https://www.cvmarket.lv/165951

Šis darba sludinājums vairs nav aktīvs.

Bet mums ir tūkstošiem citu jaunu darba piedāvājumu tieši Tev!

Jaunākās vakances
Darba sludinājuma numurs #165951

VAIRUMTIRDZNIECĪBAS MENEDŽERIS

CV MARKET klients
Rīga
Darba sludinājuma termiņš beidzies!

Darba apraksts

Tev tiks uzticēts:

  • Preču grupas (pārtika) attīstīšana
  • Vairumtirdzniecības preču pasūtījumu plānošana un sastādīšana
  • Sadarbība ar esošajiem klientiem un piegādātājiem
  • Jaunu klientu un ilgtermiņa sadarbības partneru piesaiste


Prasības kandidātiem

Vislabākos panākumus gūsi, ja Tev piemīt:

  • Vēlēšanās rezultatīvi un aktīvi strādāt vairumtirdzniecības jomā
  • Labas komunikācijas spējas
  • Analītiskā domāšana

Darbā Tev būs nepieciešams:
  • Sekmīga pieredze darbā B2B sektorā (pieredze darbā HORECA/pārtikas vairumtirdzniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
  • Labas latviešu, krievu un angļu sarunvalodas zināšanas
  • Teicamas datora lietošanas prasmes – Word, Excel


Uzņēmums piedāvā

Ja esi piemērots kandidāts, Tev piedāvājam:

  • Interesantu un dinamisku darbu
  • Ar darba rezultātiem ietekmējamu atalgojumu
  • Lielisku kolēģu komandu
  • Izaugsmes iespējas
  • Sociālās garantijas
  • Darbinieka priekšrocības

Veiksmīgas sadarbības uzsākšanai, Tev nepieciešams:
sūtīt savu CV un motivācijas vēstuli uz e-pastu ar norādi „Vairumtirdzniecības menedžeris”.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.


Darba sludinājuma numurs
#165951

Atrašanās vieta:
Rīga
Darba amata apraksts:
pilna slodze
Papildus informācija:
pastāvīgs darbinieks
Sludinājums publicēts līdz:
2016. gada 15. jūlijs
Ievadīts:
2016. gada 1. jūlijs

CV MARKET klients

Skatīt visu

You are applying to:
VAIRUMTIRDZNIECĪBAS MENEDŽERIS
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!