Darba apraksts
• Klientu konsultēšana par profesionālās pilnveides risinājumiem;
• Darbs ar esošiem klientiem un jaunu klientu piesaiste;
• Piedāvājumu sagatavošana, t.sk., iepirkumiem un konkursiem;
• Darbs ar sadarbības partneriem.
• Darbs ar esošiem klientiem un jaunu klientu piesaiste;
• Piedāvājumu sagatavošana, t.sk., iepirkumiem un konkursiem;
• Darbs ar sadarbības partneriem.
Prasības kandidātiem
• Augstākā izglītība;
• Pieredze klientu attiecību vadībā un/vai risinājumu pārdošanā;
• Spēja izprast klienta vēlmes;
• Orientācija uz mērķi un rezultātu sasniegšanu;
• Ļoti labas komunikācijas prasmes;
• Prasmes darbā ar biroja programmatūru – Microsoft Office;
• Teicamas latviešu valodas, labas angļu valodas un krievu sarunvalodas zināšanas;
• Darba pieredze IKT jomā un izpratne par to tiks uzskatīta par priekšrocību.
• Pieredze klientu attiecību vadībā un/vai risinājumu pārdošanā;
• Spēja izprast klienta vēlmes;
• Orientācija uz mērķi un rezultātu sasniegšanu;
• Ļoti labas komunikācijas prasmes;
• Prasmes darbā ar biroja programmatūru – Microsoft Office;
• Teicamas latviešu valodas, labas angļu valodas un krievu sarunvalodas zināšanas;
• Darba pieredze IKT jomā un izpratne par to tiks uzskatīta par priekšrocību.
Uzņēmums piedāvā
• Iespēju strādāt profesionāļu komandā;
• Iespējas strādāt ar jaunākajām tehnoloģijām un risinājumiem;
• Profesionālās pilnveides (apmācības un starptautiskās sertifikācijas) iespējas;
• Sociālās garantijas.
• Iespējas strādāt ar jaunākajām tehnoloģijām un risinājumiem;
• Profesionālās pilnveides (apmācības un starptautiskās sertifikācijas) iespējas;
• Sociālās garantijas.